{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor nohle højtt
  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #1   26. sep 2005 har hørt at at CERWIN-vega AL1002 er den bedste de har lavet.....

men hvis du skal have nogle helt nye, vil jeg nok anbeflade CLSC -serien, og ikke V-serien

• #2   26. sep 2005 tja dem som kender de ældre modeller.. de vil højst sansynlig fraråde folk og købe de nye modeller. han varmt anbefale AL1002. AL serien er lækker.. dog al1002 og al752 fik jo lidt forbedringer.. men al750 og al1000 er os lækre højtalere. og de er til og få fat i til penge.. for et sæt al1000 eller al1002 ca 4000kr og op for et godt sæt i fin stand.

• #3   26. sep 2005 nej der kan du se christian.. det næsten synd du ikke har hørt nogle ældre. jeg er sikker på du ville skifte lidt mening.. du skulle høre et sæt..

• #4   26. sep 2005 hva er der da galt med v serien spiller de ikk fedt nok

• #5   26. sep 2005 Enig med Jack B og Rasmus S...

Et sæt 1215 mk2, AL1000/AL1002, AL750

Eller som jeg også har anbefalet andre, som vil have Cerwin Vega..

Gå længere tilbage og køb et sæt Cerwin Vega S2.. Det er den mest roste model de har lavet, og den blev lavet fra 1979-1984... Hvis jeg var dig, ville jeg investere i sådan et sæt, men sørg for at undersøge, om basserne er blevet skiftet, da ophænget sansynligvis er mørnet...

Kabinettet på Cerwin Vega S2 er fyld med en gas-art som er 7 gange tungere end almindelig luft, så du på den måde, får en meget mere præcis og byb bas end fra nogen anden højttaler... Samtidig spiller den også mere rent end nogen anden Cerwin Vega og således både spille højt med masser af bas, samtidig med at den har en helt fantastisk velopløst lyd...

Der er et sæt til salg på www.dba.dk, men jeg ved ikke om basserne er skiftet eller har fået nyt ophæng...

Mvh.
    Allan A....

• #6   27. sep 2005 DC-serien er en fin højttaler...

• #7   27. sep 2005 AL,DC er nok de fedeste modeller.
    1215MK 2 er for nice. men det prisen os selvom de er ældre. =)

at serien spiller os godt.. men der er lidt for meget "oldschool" over dem til mig.

• #8   27. sep 2005 Synes AT-serien virker lidt "Bika" agtig, men det er jo smag og behag... Bas-enhederne er ikke særlig holdbare...

Kommentér på:
hvorfor nohle højtt

Annonce