{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.250 visninger | Oprettet:

Lynge -
Lynge -
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Cerwin Vega VS-10 værd at ofre en rep. på ? {{forumTopicSubject}}

Jamen som overskriften så søger jeg nogle som kender noget til den klassiske Cerwin Vega VS-10 højttaler.
Har fået sådan et sæt gratis og så vidt jeg kan se, så er den eneste fejl at gummimembranen rundt om bassen er mørnet. Det skulle være en typisk fejl og jeg har fundet ud af, at jeg kan fixet de 2 basenheder for omkring 7-800 kr. sådan cirka.

Er højttalerne ikke godt nok det værd? Kabinettet er i pæn stand og frontstoffet er også rigtig fint uden huller.

Ifølge hvad jeg kunne se ved at google dem, så skulle de vidst ku levere et seriøst bastryk? og spille ret godt faktisk..

Nogen der har erfaringer med dem ? smiley

P.S.
Hvis nogen har erfaringer med www.basrep.dk eller www.soundfix.dk så hører jeg også gerne om dem, deres arbejde og om man kan stole på dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega VS-10 værd at ofre en rep. på ?
  • #1   15. jun 2012 Du kan osse få dem lavet ret billigt hos en lokal sælger/reparatør af dj udstyr. Det giver en garanti på det der bliver lavet. Så synes bare du skulle få lavet kanter på basserne igen hvis du kan lide højtaleren.

• #2   15. jun 2012 basrep har lavet en del for mig igennem tiden, og der har aldrig været noget at sætte en finger på.

sidst jeg snakkede med ham, der var han i nogle personlige forandringer, men smid ham en mail, jeg kan anbefale ham

hellere en gut der laver sine ting godt, end en der kun kan svine andre til

• #3   15. jun 2012 jeg gør meget, men misunde er ikke ordet.

• #4   16. jun 2012 Jeg har fået lavet en del hos BasRep, og kan kun anbefale ham. Har kun haft gode oplevelser.

• #5   16. jun 2012 Jeg har også brugt Basrep nogle gange - og kan også kun anbefale ham.

• #6   16. jun 2012 Som de andre kan jeg også kun anbefale Basrep... Han har skiftet kantophæng på samtlige af mine DC´er og reppet en bass der var brændt af også smiley

• #7   18. jun 2012 og hvis man ikke er et ordentligt menneske sådan generelt har har man INGEN forretning med tiden

• #8   18. jun 2012 Helt enig med Lars (hifitossen).

• #9   29. jun 2012 Jeg kan også klart anbefale Basrep smiley SUPER flink fyr! Fik lavet min CLSC-15s basenhed hos ham for nogle måneder siden, gik som smurt og det er lavet fantastisk! 100% som ny! smiley

Daniel D: Helt seriøst, lad nu de professionelle om den slags. Og lad nu for pokker være med at sidde og svine andre til over en hjemmeside, det er så lamt. Manden her vil gerne have lavet sine basser et sted hvor han kan være 100% sikker på at det ikke er en bunke skrammel han får tilbage. Både Basrep og Soundfix er anerkendte reparatøre af den slags, Sorry to say buddy, men det er du ikke!

• #10   29. jun 2012 Anders Dahl S @ Hvor i denne tråd har Daniel svinet nogen ? Hvis der er nogen der er blevet svinet her, er det sgu´ da Daniel ! Så se at komme ned fra den hellige hest.

Argumentet med at lade de professionelle om den slags, er faktisk kun til at ryste på hovedet af. En seriøs "amatør", der brænder for det han laver og samtidig shimmer, når han skifter kantophæng, kan bestemt gøre det lige så godt - hvis ikke bedre.

• #11   29. jun 2012 Kent N

Well, i denne her tråd har han svinet Basrep og Soundfix blandt andet, ved at påstå at de laver deres ting lort i forhold til det han kan lave smiley Der er også en grund til at hans bruger blev *frosset* på et tidspunkt, blandt andet fordi han var blevet meldt så mange gange for at svine folk til, og have en nedværdigende adfærd smiley

Et godt eksempel er faktisk det indlæg han lavede lige ovenover dit smiley "Laver det bedre end Basrep. Han centrere ikke engang enheden." Det er at svine en anden til, og virke nedværdigende smiley

Daniel D

Basrep er professionel, og jo han centrere enheden smiley Jeg stod ved siden af ham da han fiksede min CLSC-15s enhed, eftersom jeg var nysgerrig efter hvordan man gjorde smiley Han forklarede detaljeret hvad det var han lavede, og han havde 150% styr på sagerne.

• #12   29. jun 2012 Anders Dahl S @ Jeg kan ikke finde det indlæg du nævner, hvor han påstår at de laver deres ting lort, i forhold til det han kan lave.

Vil nu ikke kalde det indlæg, lige over mit forrige for en sviner. Tror Daniel mener at han bruger shims / afstandsstykker i magnetgabet, når han skifter kantophæng for at svingspolen skal være centeret så præcist som muligt, og at det gør Basrep og soundfix ikke.
    Jeg ved Daniel shimmer, om de 2 andre gør, tør jeg ikke udtale mig om.

• #13   30. jun 2012 Med garanti mener jeg at hvis det ikke er ordentligt centreret eller ophænget ikke limet godt nok fast, så skal de lave det om for egen regning til det er iorden.
    Har ikke nævnt noget om at du ikke giver garanti, da jeg ikke ved om du gør eller ej.

• #14   30. jun 2012 Daniel D

Jeg beundrer at du tror så meget på det du laver, det lyder til du virkelig går op i det.
    Dog kan man også meget tydeligt høre du ikke har den mindste forstand på hvordan man driver forretning. Du har ingen anelse om hvor dårlig en forretning du får hvis du giver den slags garantier smiley Der er en grund til folk giver 1, maks 2 års garanti på produkter smiley

Men det skal nok komme, du er på rette vej med at have interessen.

Kommentér på:
Cerwin Vega VS-10 værd at ofre en rep. på ?

Annonce