Cerwin Vega VS-10 værd at ofre en rep. på ? {{forumTopicSubject}}
Jamen som overskriften så søger jeg nogle som kender noget til den klassiske Cerwin Vega VS-10 højttaler.
Har fået sådan et sæt gratis og så vidt jeg kan se, så er den eneste fejl at gummimembranen rundt om bassen er mørnet. Det skulle være en typisk fejl og jeg har fundet ud af, at jeg kan fixet de 2 basenheder for omkring 7-800 kr. sådan cirka.
Er højttalerne ikke godt nok det værd? Kabinettet er i pæn stand og frontstoffet er også rigtig fint uden huller.
Ifølge hvad jeg kunne se ved at google dem, så skulle de vidst ku levere et seriøst bastryk? og spille ret godt faktisk..
Nogen der har erfaringer med dem ?
P.S.
Hvis nogen har erfaringer med www.basrep.dk eller www.soundfix.dk så hører jeg også gerne om dem, deres arbejde og om man kan stole på dem
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
sidst jeg snakkede med ham, der var han i nogle personlige forandringer, men smid ham en mail, jeg kan anbefale ham
hellere en gut der laver sine ting godt, end en der kun kan svine andre til
nov 2006
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 22
mar 2011
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Svar: 4
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 86 AV-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 355
nov 2006
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 28 AV-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 1.360
jan 2012
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 83
Daniel D: Helt seriøst, lad nu de professionelle om den slags. Og lad nu for pokker være med at sidde og svine andre til over en hjemmeside, det er så lamt. Manden her vil gerne have lavet sine basser et sted hvor han kan være 100% sikker på at det ikke er en bunke skrammel han får tilbage. Både Basrep og Soundfix er anerkendte reparatøre af den slags, Sorry to say buddy, men det er du ikke!
jun 2008
Argumentet med at lade de professionelle om den slags, er faktisk kun til at ryste på hovedet af. En seriøs "amatør", der brænder for det han laver og samtidig shimmer, når han skifter kantophæng, kan bestemt gøre det lige så godt - hvis ikke bedre.
jan 2012
Well, i denne her tråd har han svinet Basrep og Soundfix blandt andet, ved at påstå at de laver deres ting lort i forhold til det han kan lave
Et godt eksempel er faktisk det indlæg han lavede lige ovenover dit
Daniel D
Basrep er professionel, og jo han centrere enheden
jun 2008
Vil nu ikke kalde det indlæg, lige over mit forrige for en sviner. Tror Daniel mener at han bruger shims / afstandsstykker i magnetgabet, når han skifter kantophæng for at svingspolen skal være centeret så præcist som muligt, og at det gør Basrep og soundfix ikke.
Jeg ved Daniel shimmer, om de 2 andre gør, tør jeg ikke udtale mig om.
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
Har ikke nævnt noget om at du ikke giver garanti, da jeg ikke ved om du gør eller ej.
jan 2012
Jeg beundrer at du tror så meget på det du laver, det lyder til du virkelig går op i det.
Dog kan man også meget tydeligt høre du ikke har den mindste forstand på hvordan man driver forretning. Du har ingen anelse om hvor dårlig en forretning du får hvis du giver den slags garantier
Men det skal nok komme, du er på rette vej med at have interessen.
Cerwin Vega VS-10 værd at ofre en rep. på ?