{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Rasmus V
Rasmus V
Tilmeldt:
28. dec 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

DC 15 skal ha nye kantophæng...?!? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe med at få skiftet kantophæng på mine DCW15'ere, de er ikke røde mere og meget porøse... (nu faldt helt sammen)

Daniel D tilbød at skifte dem, har ingen erfaring med ham, og nu er han ikke herinde mere, eller kan ikke finde ham i hvert fald så ved ikke hvor seriøs han var, men skriv endelig privat hvis i har gode eller dårlige erfaringer med ham...

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DC 15 skal ha nye kantophæng...?!?
  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   2. apr 2012 er han til at stå inde for mht at få skiftet de kant ophæng..? gider ikke tage til vordinghul 3 gange for at fortælle ham hvordan de skal side smiley

  • #3   2. apr 2012 med den attityde daniel har lagt for dagen herinde, så skule jeg aldrig have ham til at lave noget for mig

    alternativt er der basrep (han er dog lidt presset personligt lige pt)

    der er også soundfix, dem har jeg også gode erfaringer med


  • #4   2. apr 2012 der er jo garanti på når de laver det, laver daniel noget lort, så kan du være sikker på han ikke laver det om

  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #5   2. apr 2012 hvis daniel laver noget lort. laver han det ikk blot om men skaffer 2 andre enheder af samme model..

    har et sæt CV1215 hvor 12" havde fået en masse frugt så spideren var skæv..

    han sagde ved at skifte ophænget var der chance for at det ikk havde noget at sige..

    men han tog fejl.
    så nu har han skaffet mig 2 nye 12" af samme model og har skiftet ophæng på dem. og har ikke kostet mig 1 krone mere end hvad ophænget har kostet mig.

    på trods af jeg sagde jeg nok skulle betale for 2 nye basser ( da de enlig var defekte inden han roede med dem ) så har han betalt det hele.

    jeg har fået skiftet i alt 18 basser hos ham alle har virket 100%.

    og så hans priser til at ha med at gøre. iforhold til de andre alternativer..

    så ronnie. du kan med sikkerhed ikk udtale dig om noget du ikk ved end skid om.
    han står inde for det han laver. bruger meget af sin fritid på at lave enheder til andre..

    han for fragtet ophæng helt fra usa da han har fået sig en rigtig god kantakt. dog giver han en del for ophængene. men han er sikker på de kommer det rigtige sted fra.

    han tjener ikk ret meget på det.
    han gør det mest fordi han elsker at lave det.


  • #6   2. apr 2012 Er han ikke også din søn? Så er det vel lidt svært at stikke af fra "regningen" smiley


  • Doctor-Madsen
    Doctor-Madsen Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 179
    #7   2. apr 2012 Frank O

    Nej det er bare Daniel der er blevet skitzo smiley
    Ham og Julie og Jonny er en og samme person... smiley


    Hvem ved, måske har han sket ikke nogen kæreste eller forældre smiley
    (Ironi kan forkomme)


  • #8   2. apr 2012 D O C T O R E N +1

  • #9   2. apr 2012 Så gik vi fra, skift af kantophæng, over i person angreb.....

  • johnny d
    johnny d Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #10   2. apr 2012 D O C T O R E N

    undskyld mit sprøg, men du helt ude at skide..


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #11   3. apr 2012 Er helt ligeglad om det er indavl, en og samme person eller bare en opreklameret bot der er til for at få vores personlige dårlige sider frem, jeg gider ikke høre på personlig tilsvining på min tråd, jeg bad om en forklaring omkring Daniels arbejde da jeg skal ha skiftet kantophæng på mine dc'ere, basrep har som du selv nævner i #5 ikke tid, og det andet firma har jeg høre mest negativitet om.

    Daniel eller hvad han hedder har ja, snakket grimt på forum, og været hurtig med hans udtalelser, men det kan man ikke sammenligne med hans arbejde.

    om det er et frit land eller ej, er jeg ligeglad med, skrev også at havde i noget at sige om lige netop Daniel kunne i skrive privat, og ikke her på åbent forum, kæft en flok børn... i er ikke bedre end Daniel eller hans far, datter, mor, søster, kæreste eller hvem den frossede profil er...


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #12   3. apr 2012 Lars C, jeg har ikke skrevet noget konkret im dig i indlæget...

Kommentér på:
DC 15 skal ha nye kantophæng...?!?

Annonce