{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.696 visninger | Oprettet:

Mads P
Mads P
Tilmeldt:
19. okt 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 77

Spikes til højttalere {{forumTopicSubject}}

hey fokes!

Jeg er indehaver af et sæt dali 400 højttalere som jeg er godt forelsket i :b de kræver dog lidt mere før jeg vil gifte mig med dem, så jeg ville hvor meget spikes hjælper på basskvaliteten osv.

Jeg har engang læst mig til at de også var en idé at lægge en flise under dem (udsende betyder ik det store)

De står på et tæppe som dette: http://www.taeppeverden.dk/vaeg-vaeg-taepper.html det der hedder "London Boucle" som så mange har på deres værelser smiley

VH

Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spikes til højttalere
  • #1   19. mar 2012 Jeg kigger lige lidt med her !

    Men hva faen betyder "fokes" smiley smiley


  • #2   19. mar 2012 Jeg har forsøgt at svare på det spørgsmål her http://www.hifigalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=23261
    Mvh
    Christian S


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 77
    #3   19. mar 2012 Aha smiley

    Det virker som en udemærket løsning..

    Vil dog gerne lige hører folk der har prøvet det med fliser før jeg skaffer mig nogle spikes..

    Nyt spørgsmål: Min Dali Basis 100 sub har nogle gummifødder at stå på som sat på da jeg fik den. Blir bassen også mere præcis og bedre med spikes end med de gummiduter?


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 77
    #5   20. mar 2012 Jeg noget ikke så stabilt trægulv, så jeg vil prøve at smide en flise under hver af dem også så skriver jeg resultatet her senere

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 77
    #6   20. mar 2012 Har lige prøvet det på 3 sæt højttalere.

    De første var nogle små 4" fullrange højttalere.
    Jeg ku godt hører forskel men ku ikke beslutte mig for om det var på den gode eller dårlige måde..

    Derefter prøvede jeg det på nogle 3 vejs der har 2 x 5" enheder :b
    Der kunne jeg ikke rigtig hører eller mærke nogen forskel.. testede bl.a. med suspekt - Klaus Pagh, og Tinie Pempah - Pass Out for at få værelset til at ryste så meget som muligt, og jeg synes ikke at fliserne gjorde noget forskel..

    det samme med mine Dali 400.. der har 2 x 6½" bassenheder

    De fliser jeg har brugt er ca. 22 cm lange, 14 cm brede og 7 cm høje :b

    Jeg må hellere prøve med en flise med større overflade når jeg får skaffet en


Kommentér på:
Spikes til højttalere

Annonce