{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt fra heco..
  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #1   12. mar 2012 ja det er jeg nu heller ikke i tvivl om... btw har du set de nye celan gt..? wauw..!

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#2   13. mar 2012 hvis det er noget du bestiller så må du meget gerne lige smide et par ord om det...

hvis du skal have det fra dansk forhandler ved jeg at www.cinemashop.dk kommer til at sælge det.

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#3   13. mar 2012 okay har ikke handlet med dem men har snakket med dem om bla de her heco systemer og syntes de virkede rimligt fine. hva gør du ikke vil handle der.?

men ja det kan vel også meget bedre betale sig at hente det i tyskland.. glæder mig til at høre lidt om det..

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#4   13. mar 2012 okay de sælger ikke bluray afspillere...

men ja det er syndt man ikke kan komme og høre dem.. det fortjener de..!

• #5   13. mar 2012 Cinemashop kører da også nogle ret heftige overpriser på meget af det. Bortset fra Statement, den er faktisk billigere end hva jeg har set den til i Tyskland.

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#6   13. mar 2012 Andreas H
    nej ville nok gøre det samme hvis jeg var tæt ved grænsen.. jeg fik mine statement sendt fra tyskland det var os noget billigere..

Thomas A
    ved ikke noget om det er dyrt eller hvad.. men jeg ringede til dem for at, høre om de kom med noget af det nye satelit haløj. og om jeg evt kunne høre det.. det kan man ikke. men han var allerede inde på at give mig rabat.. så tror bare du skal ringe og snakke med dem hvis du skal bruge noget.. meget flink fyr.

• #7   13. mar 2012 Men 12000 for Statement er det ikke billigere end hva de står til i Tyskland?

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#8   13. mar 2012 Thomas A
    jeg ved ikke hva tyske butikker tager for dem.. jeg har købt mine direkte fra heco. smiley

• #9   13. mar 2012 Så skal man kende en med forbindelser eller hvad. Alle enhver kan vel ikke bare bestille direkte hos dem?

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#10   13. mar 2012 nej du kan ikke bare bestille fra dem... det hjælper at have venner hist og her..!

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#11   13. mar 2012 lars c
    ville også sige de stadigvæk er langt mere værd end det..

• #12   13. mar 2012 Godt så, jeg sender lige en venne ansøgning, haha! Ej jeg kan jo lige starte med og få råd til dem først. Og så bare savle over dem indtil da.

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#13   13. mar 2012 lars C
    som sagt tidligere, hvis det rigtige bud kommer sælger jeg gerne mine.. smiley

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#14   14. mar 2012 Andreas H det gælder da os for dig.. med det rigtige bud kommer man langt..

Kommentér på:
nyt fra heco..

Annonce