{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Lasse N
Lasse N
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55

HECO valg af serie. {{forumTopicSubject}}

hey.
jeg er lige nu igang med at flytte ind i en ny lejlighed og har derfor fået 2 stuer. en til min bio, og en til spisestue.

jeg mangler drefor 2 højtalere til min spisestue. det skal ikke være til at spille højt og vildt med, men lidt afdæmpet musik til mad osv.
hvad skal jeg vælge imellem.
det skal være heco da resten af mit anlæg er det og jeg er meget glad for lyden i dem.

har kig på

HECO Victa 601
HECO Celan XT 501
eller måske en Metas model.

det jeg tænker med det er om det kan betale sig at købe Celan frem for ex Victa da det "bare" er til lidt dæmpet spise musik. nogen der kan give lidt for/imod..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HECO valg af serie.
  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#1   5. mar 2012 jeg ved det er de bedste af dem med tænker bare lidt om det pris mæssigt kan betale sig, når det kun er til lidt hygge musik til maden.. jeg har et sæt statement som front i mit bio setup..!

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#2   5. mar 2012 hehe så slet ikke dit sidste indlæg... det var nemlig os for at de ikke skulle fylde så meget..! jeg har hørt vista'en men har ikke hørt celan..
    ved du om vista kan fås i hvid..?

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#3   5. mar 2012 lars
    hva så hvis valget skulle stå mellem et sæt victa 701 gulvhøjtalere og et sæt celan xt 301..?

har et sæt 301 og de spiller rigtigt godt. dog syntes jeg de mangler lidt. men de kunne måske nok bruges lige til dette projekt.

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

#4   6. mar 2012 nope havde ikke set dem på hfi4all. men jeg vil have dem i hvid eller sort. og er nu mere til at købe nye da jeg kender en heco sælger....

• #5   6. mar 2012 Jeg står inde for Celan 800 og Celan 300, i den årgang som mine.. Men Heco reager meget på hva grej der står foran dem og spiller dem op.. Meget..

Ja det min menning.. Stander: 800 Kompakt: 300

Kommentér på:
HECO valg af serie.

Annonce