{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Brok fra konen!! {{forumTopicSubject}}

Ja. Højtalere og kvinder er ikke altid en god kombi. Men hende herhjemme har alligevel givet lov til at mine Vega'er må stå i stuen. Problemet er at jeg skal ud og investere i ny forstærker. Den er desværre så stor at den ikke kan stå i møbelet.. jeg mangler idéer og råd til hvordan den kan placeres. Ovenpå er nogo..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brok fra konen!!
  • #1   30. okt 2020 Hvis du finder en fin forstærker så må hun jo give sig, du har jo fået lov til at have de store højtaler så mon ikke?..

    Hvad er der bag vægen det står op af ? tænker en alternativ mulighed jo kunne være den kunne stå i rummet bag vægen (hvis der altså er et rum)


  • #2   31. okt 2020 Der blev købt en større forstærker. En Nad t765

  • #3   31. okt 2020 Den der var ikke gået her, så hold fast i hende ! Er du så oven i købet så heldig, at hun også kan lave frikadeller - så Win Win ????. Nyt møbel hvor effektforstærkerne er skjult i skabene eller byg en reol i Porsasystemet.

  • #4   31. okt 2020 Haha! Synes også selv jeg er en smule heldig

  • #5   7. nov 2020 Hejsa jeg havde/har selv samme på bortset fra at jeg er ustraffet = intet kvindemenneske i huset :-).
    Min løsning blev i første omgang et stort 5 hylders TARGET stereorack. men det lignede noget fra 80´erne af.

    Min løsning blev en tur i IKEA (tips til forhandlingsmiddel mod koner). og valget faldt på et IKEA BESTÅ tv-bænk som så får skåret et hul i bagbeklædningen, hvor bagsiden af forstærkeren kan "kigge ud". Derudover bliver ruderne monteret med solfilm, så de bliver tonet lidt så du ikke får et alt for synligt system. Og til sidst bliver der monteret 6 stk (3 pr. side med elektronik) 60x60x10 mm 12 volt pc blæsere, der bliver temp. styret.

    Super god løsning. jeg prøver at vedhæfte et billede af løsningen så du kan få en idé om hvordan jeg har/kommer til at gøre.. PT er forstærkeren ikke sat ned da jeg har ventet på de sidste dele til projektet.

    P.S. for at underlette kabel montering og adgang/luft/??? kommer der en 8-9 cm lægte, som bliver skruet fast så den flugter med bunden af skabet. På den lægte bliver forlængerledningerne, og alle stikdåser monteret.
    BESTÅ TV-bænken kommer derved ca 8-9 cm ud fra væggen af. Hvilket er en god løsning mht. varme. Jeg lægger slet ikke mærke til at den ikke står helt oppe mod væggen.


  • #6   7. nov 2020 Her er så min løsning

    profilbillede
  • #7   9. nov 2020 Super løsning !

  • #8   20. nov 2020 Tag pladen ud i midten af dit tv bord

  • #9   21. nov 2020 Michael L
    Hvilken plade? Hvis det var til mig???


  • #10   21. nov 2020 Den midterste i midten, der kan være en enhed mere eller en stor når pladen ikke er der

  • Magdalena C
    Magdalena C Tilmeldt:
    maj 2021

    Svar: 3
    #11   21. maj 2021 Skift konen.

Kommentér på:
Brok fra konen!!

Annonce