{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Infinity Kappa 8
  • #1   13. nov 2011 Det er også noget af det jeg har hørt om dem. Hvilken effekt brugte du til dine?

• #2   13. nov 2011 Jeg har et sæt kappa 8,2i II og synes selvfølgelig at de spiller helt fantastisk , der er styr på alle detaljer og bassen er fast og hurtig , men de kræver strøm
    da jeg kun havde min yamaha rx-v1067 surround receiver på 7x165 w i 4 ohm spillede de som sådan okay men det var lidt rodet lydbillede når volumen kom lidt op , nu har jeg 3 stk Sony TA-N55ES til at trække dem og så levere de varen , hård rock er deres livret :=))

• #3   13. nov 2011 Junior 250-666: Kunne du ikke lave av enhed, så man kunne se hvilket grej du har? Lyder som et cool setup.

• #4   13. nov 2011 Skifter så meget ud for tiden at jeg ikke har gidet at oprette det :o)

men det er en blandet landhandel :o)

Skal se om jeg kan få taget mig sammen til at tage nogen billeder og oprette skidtet :o)

• #5   14. nov 2011 Kappa er rigtig velydende. 8´eren er ingen undtagelse

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 169
    #6   14. nov 2011 Jeg købte det sidste sæt 8.2 i mk2 importøren havde tilbage på hifi-messen i 1999 for 3 kilo stk smiley fandt hurtigt ud af de krævede noget effekt for at levere, jeg fik det aldrig til at fungere optimalt så de måtte videre efter 6 år. med forskellige forstærkere. fortrød lidt jeg havde solgt dem da jeg sidste år købte en Thor, som jeg tror ville have været et godt match. Det kan hurtigt blive dyrt at lege med Kappa-kæmperne, kan husk en ansat i hifi-klubben endte med et set-up med 2 X Nakamichi pa 7 på bunden og 2 X pa 5 til toppen før han blev tilfreds.

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

#7   14. nov 2011 Hifi-folket havde ikke fået øjnen op for crown i 90erne, men et godt bud på en prisbillig løsning der sikkert ville fungere i dag.

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

#8   15. nov 2011 CTS 2000 tæver da let hifi amp til 4 gange prisen. Ellers er der jo Behringer.

• #9   15. nov 2011 Støvsuger også jævnligt DBA osv. for at se om der skulle være et godt tilbud på noget effekt der kunne afløse mine Sony TA-N55ES

ville godt have en enkelt effektforstærker der kunne trække dem , de 3 Sony fylder lige rigeligt :o)

Kommentér på:
Infinity Kappa 8

Annonce