{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21.282 visninger | Oprettet:

Hvad skal man være opmærksom på mht. Beolab 8000? {{forumTopicSubject}}

Ja ved godt at det er fy, men jeg overvejer at bytte mine haydn og hypex med et sæt beolab 8000 da de muligvis kan være lidt nemmere og omsætte senere hen.

Men hvad skal man være opmærksom på med den model?
Den var jo i produktion i en del år, så er der nogle årgange der er bedere eller dårligere end andre?

Spar penge - vælg den rigtige bank
Læs denne guide hvor forskellige banker og tilbud sammenlignes:Skift bank - der kan være masser af penge at spare.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man være opmærksom på mht. Beolab 8000?
  • #2   6. nov 2011 Det kunne jeg desværre godt forestille mig.

• #3   6. nov 2011 Jeg ville skam også helst beholde mine Haydn. Men skal til og flytte igen, og haydn er ikke den nemmeste højttaler og placere så den lyder rigtig godt.
    Så i fremtiden bliver det nok bare nogle højttalere der skal se pæne ud og ikke fylde så meget.

• #5   6. nov 2011 B&Os mest vellydende højttaler til dato? Arh, den lader vi lige stå smiley

Hvad angår BeoLab 8000, så er der ikke så fandens meget at være opmærksom på. Det er selvfølgelig en god ide at tjekke enhederne, så vær parat på at bruge lidt tid på at få stoffet pillet af smiley .. Stoffet i sig selv kan også være blevet træt over årene.
    Hvis det er de helt gamle, så mangler der sandsynligvis et kredsløb (medmindre de er blevet opdateret), som skruer ned på bassen, når man skruer op for volumen. Det gøres ene og alene for at beskytte enhederne, da der ellers er gået et par basenheder til på den konto.

• #6   6. nov 2011 Altå, nu ved jeg hvor gammel de BeoLab 8000 er, Men den første version spillede ikke særlig godt, da den manglede bas, siden er basenheder blevet opgraderet, samt forstærkeren til dem, så hvis man har en version 3 / MK3, så har man et rigtigt godt sæt højttaler, som både spillet klart og rent, men også har bas i lyden billedet, version 4 / MK4 er jo så bare BeoLab 8002, hvor den forstærkerne er blevet udskiftet til ICEpower forstærker.

Men hvilken opgradering med basenhederne og forstærken, der ved jeg ikke hvad der kom først.

Men hvis du køber et sæt BeoLab 8000, som du mener der mangler bas, så kan du anskaffe dig BeoLab 11 subwooferen til, så løfter det BeoLab 8000 rigtigt meget, og vil næsten sige at du vil få et lydbillede lige som MK3/MK4, dog med lidt mere bas smiley

Men ellers, hvis det er en MK1 eller en MK2, har du jo mulighed for at opgrader indmaden, så du får et lydbillede som MK3, men hvad det koster, kan jeg ikke huske. Men ved at det muligt at få lavet.

• #7   6. nov 2011 Men hvis det er noget som du vil have lavet, så kan det evt. være noget som jeg kan snakke med min kollega om, da vi begge arbejder i B&O butik, da han er teknikker og derfor reparere defekte produkter.

• #8   7. nov 2011 Tak for tilbuddet Nicolaj, men det er ikke lige pentaerne jeg er udeefter.

Mange tak for inputtene, nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter. Var faktisk lige ved og handle med et sæt fra årtusinde skiftet, men det var da godt at jeg ikke gjorde det.

Kommentér på:
Hvad skal man være opmærksom på mht. Beolab 8000?

Annonce