{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering
  • #1   3. jul 2020 Det ville jo være perfekt hvis du kunne låne et sæt Avance sigma 690 så du kunne prøve dem der hjemme, det er jo dig der skal afgøre om det er en opgradering eller ej.

  • #2   4. jul 2020 #1

    Nu fås de nok ikke som nye, så det nok svært at finde et sæt man kan låne


  • #3   5. jul 2020 #2 det har du nok ret i.

    Jeg kender ikke Avance højtaleren, Jamo har aldrig været noget ud over konsum hifi hvis man spørger mig, Langt de fleste modeller er lavet så billigt som det kan lade sig gøre med enheder fra kina til et par kr. stykket i indkøb, om det har ændret sig de seneste år ved jeg ikke men tvivler da på det.


  • #4   5. jul 2020 Jamo 909 or oriel

  • #6   5. jul 2020 Hvad er vrøvl #5

  • #7   6. jul 2020 #5 hvad er vrøvl ? du må da kunne svare på hvad der er vrøvl i mit svar #3
    Jeg medgiver at nogle stykker ikke er konsum hifi (nogle de har gjort lidt ud af) men har da kendt Jamo fra 80`og opefter til for 10 år siden, hvad har gjort dem til andet en konsum hifi ud over nogle få sæt ? og ja Jamo har anvendt massevis af 1kr´s enheder i deres serie made in China.


  • Thor B
    Thor B Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #8   13. jul 2020 #7

    Jamo har da lavet en masse gode højtalere men det af deres mål var da at få hifi ud i alle hjem, billigt så alle havde råd og gode højtalere så alle kunne nyde musik.
    De fleste af højtalerne har været ganske gode.

    Jeg er glade for mine som har 20+ år på bagen.

    Desuden så har alle mærker billige modeller.!

    Så jeg synes måske du er lidt for grov der.


  • Thor B
    Thor B Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #10   13. jul 2020 #9

    Jamo power havde jo et formål og det klarede de godt.
    Jeg er dog lidt skræmt af alle som sammenligner cerwin vega og bastryk med god lyd. Referencen for god lyd er ikke højt og buldrende.


  • #11   14. jul 2020 #9 det er jo så min mening, du har en enden og den må du gerne have for min skyld, jeg har set og hørt en del jamo højtaler gennem tiden og har også en bekendt der har arbejdet der, men det er en del år siden ca.10, men du har din mening og jeg har så min, som jeg skrev i både min første og andet svar så mener jeg der er få modeller der er gjort noget ud af det.

Kommentér på:
Opgradering

Annonce