{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.691 visninger | Oprettet:

indbygningshøjttaler i gasbeton {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et spørgsmål jeg ønsker og indbygge nogle
DALI IKON Phantom indbygningshøjttaler i min gasbeton væg men jeg kan ikke finde nogle dåse eller kasse eller noget som jeg kan støbe fast kan i hjælpe er der nogle der har haft tilsvarende problemer og hvordan løste i det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbygningshøjttaler i gasbeton
  • #1   6. jun 2011 du kan sagens sætte den direkte i beton væggen, husk der findes jo højttalere hvor kabinetterne direkte er lavet i beton, det giver en ret speciel lyd, kan selfølgelig ikke sige hvordan lige dine enheder vil virke i det men prøv, du kan jo altid smide noget skum ind hvis det er behov for det

• #2   6. jun 2011 er ikke bekymret over lyden men hvordan skal jeg gribe det an ?

• #3   6. jun 2011 Man kan få en kasse der normalt er til at montere uden på en væg.
    Denne kan du nok godt bruge til at mure ind og så derefter sætte højtaleren i denne !

Den er type specifik til modellen ! spørg hos forhandleren!

• #4   6. jun 2011 tjaa du skal have noget værktøj der kan lave hullet og så er det bare et tegne op og skære til, eventuelt lave en kant som du kan sætte en mdf/spånplade som du kan montere højttaleren i så er det også lidt nemmere at få et lufttæt sejl

• #5   6. jun 2011 denne kasse behøver ikke være luft tæt da dali inwall fra ikon allerede har et lukket kabinet der er 100 % lufttæt og afstemt til resten af konstruktionen ,det vigtigste er du har en kant at motere den op af !

• #6   6. jun 2011 har tænkt i det med kassen men sys bare to gange 1200 er mange penge for noget der bare skal klaskes ind i beton men okay tak (:

Kommentér på:
indbygningshøjttaler i gasbeton

Annonce