6.941 visninger
|
Oprettet:
Hvad er et sæt SA 1280 MK2 vær {{forumTopicSubject}}
hej HG
jeg vil gerne sælge mine System-Audio 1280 MK2 i ahorn ca. 7-8 år gammel og i perfekt stand ingen ridser eller skrammer, er stort set som nye
men nu har jeg prøvet i snart 4 måneder at sælge dem uden der har været interesse (har haft dem til salg flere forskellige steder på nettet) de har været sat tilsalg til 5000kr (ikke en fast pris, men været åben over for seriøse bud)
men er det helt hen i været at forlange den pris, som udgangspris eller skal vi en del længer ned i pris (eller er det bare umuligt at sælge den slags højtaler)
på forhånd tak
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
Dog er det en lækker model, som sagtens kan holde længe endnu... Hvis de ikke er mishandlet.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Så du må jo enten vente endnu længere tid eller sænke prisen..
Men til 5000 kan jeg godt nok finde mange hundrede højtalere jeg hellere ville ha end et sæt 1280, så jeg spår da du kommer til at holde jul sammen med dem atter engang
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Kan da godt forstå, du ikke kan komme af med dem til den pris
aug 2007
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 27 Svar: 162
så hvis det var jer det havde dem tilsalg hvad ville i så sætte prisen til for at fange folks interesse
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Ingen grund til at skrive 5000, hvis ikke du regner med at få det for dem - for det vil uden tvivl få en hel masse til at gå videre (fordi de ser prisen på 5000 på oversigten over siden, og derefter springer let og elegant over annoncen på grund af den høje pris)
Om det så er værd at sælge dem for 3500 ,- må du jo selv tage stilling til. Hvis de er mere værd for dig end den nævnte pris, så er det nok bedre at beholde dem.
Hvad er et sæt SA 1280 MK2 vær