{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

Cerwin Vega CLSC-215 {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge, for noget tid siden snakkede jeg jo omkring lige netop disse højtalere. Jeg har købt dem og damn de er nice.

Før hen har de stået langt fra hinanden inde på mit værelse, men jeg valgte så at sætte dem op af hinanden.

Det fandt jeg så ud af i lørdags at det er en rigtig dårlig ide, hvis jeg vil have noget mere bass ud af disse monstre. For hvis jeg vælger at spille med en højtaler er der måske 5-10 gange mere bass end der er når begge højtalere spiller. Så hvor langt skal de ca stå fra hinanden uden at de går hen og ødelægger hinandens bass ?. Lige nu står de begge 30-40 cm fra væggen lige ved siden af hinanden, men hvor langt skal de stå fra hinanden før jeg vil få den fulde effekt af basserne igen?. Ville en meter være nok i forhold til at der er en reol imellem som er lige så høj som højtalerne?

Ud over det, kunne jeg godt tænke mig at finde en forstærker som trækker dem fuldt ud, virker som om min forstærker jeg har li pt, ikke kan trække dem fuldt ud, hvilket resultere i at mine diskanter skratter, når jeg skruer op. + Bassen virker vidst alt for voldsom i forhold til forstærkeren så den kan max køre på +2 i min forstærkers Setup.

Sidste spørgsmål, Treble Bass osv, hvad ville i forslå at man køre med der?.

Forstærkeren må gerne holdes på et nogenlunde beløb -5000. Og må gerne være brugt. Nogen forslag, ville være super lækkert med noget hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega CLSC-215
Kommentér på:
Cerwin Vega CLSC-215

Annonce