{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dali 8
  • per F
    per F Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Svar: 15
    #1   31. dec 2019 Hej efter min meningen skal du havde en stor forstærker at trækker den og er meget vild med dem .
    ps jeg købe min om 3 uge og har købe den her til at trækker dem og håbe at det er ok
    https://www.hifiklubben.dk/stereo/forstarkere/nad-c388-forstarker/

• #2   31. dec 2019 Okay. Ved du om de er med gummi eller skum ophæng på basserne, har nemlig fundet et par, men de er med skum

• per F
    per F Tilmeldt:
    sep 2019

#3   31. dec 2019 næ det ved jeg ikke .
    JEG HAR KIGGE PÅ DEM OG HVIS HAN IKKE VIL GÅR NED I PRIS SÅ KØBE NOGLE NY I HIFI-KLUBBEN
    https://www.dba.dk/hoejttaler-dali-opticon-8/id-1062141553/

• #4   31. dec 2019 Hvis dem du har fundet, er med kantophæng af skum.
    Så er de nok alle lavet med skum, det er mange af de andre dali i samme årgange også.
    Men sådan noget er forholdsvis nemt og billigt at lave, når det bliver nødvendigt.
    Hvis man kan selv altså smiley

• Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 218
    #5   1. jan Hvis det er Dali 8 og ikke Dali mentor 8, så er det en meget gammel model, og de har 2x2 bas enheder hvor skumophænget vil være fuldstændig opløst medmindre de er blevet skiftet. Derudover skal man også regne med at ophænget på mellemtonen skal skiftes.

Hvis de er i orden spiller de ganske fint, men det kræver at de er renoveret af en med forstand på det.

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 54
    #6   2. jan Per F, den hedder da godt nok tallet 8 men dem du snakker om har intet med Dali 8 at gøre.
    Det her er en Dali 8 (billed)

En gammel sag som skal have turen som Lars E skriver og det ville nok også være en god ting at gå kondensatorerne i filteret igennem da de er fra ´86

Jeg ville til hver en tid glemme de Dali 8 og vælge en Dali 18 MKII hvis det skal være de ældre Dali.

profilbillede
  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 54
    #7   2. jan Skal der ordentligt smæk på til rock, pop og nyere moderne musik, så skal man have fat i et sæt Dali HE 1288 (12" + 2 x 8") deraf modelnummeret smiley Men de skal have samme tur som Dali 8

profilbillede
  • per F
    per F Tilmeldt:
    sep 2019

#8   2. jan ok tak for svart .hvis man ikke kan det ,hvad er pris på det ca mvh per

Kommentér på:
Dali 8

x