{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Defekte subs {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg står med 2 subs af mærket Q Acoustics. De er en del af mit Q7000 højttalersæt. De er begge stoppet med at virke (den ene blev RMA'et, og jeg fik en ny, den er så også død nu)

Desværre er den jeg fik erstattet med nu ude for reklamation. Jeg overvejer at finde en eller anden radio/tv forhandler og få kigget på den. Jeg har en fornemmelse af at der bare er tale om en sikring et eller andet sted der er brændt over.

Jeg er ikke ny i hardware området, og jeg har overvejet om jeg skal prøve at åbne dem selv og så se om jeg kan fikse det, så det er nok det jeg kommer til at gøre i første omgang. Hvis ikke jeg kan lykkedes med det, og ikke destruerer dem i forsøget, er der så en der kender et sted hvor prisen er overkommelig i forhold til at få kigget / repareret en subwoofer i Århus området? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekte subs
  • #1   20. dec 2019 Du ved godt der er fornyet reklamationsret fra den dato du modtog den erstatnings sub ikke ?

  • #2   20. dec 2019 https://www.hifiklubben.dk/butikker/aarhus-europaplads/
    Jeg fik lave nogle der og skule ikke give den penge for det ,kun de skift ude i en højtaler skule jeg betaling var bare en Diskanten der ikke virke mere smiley


  • #3   20. dec 2019 Var det ikke subwooferen den var gal med?
    Hvis diskanten brænder af så kunne det tyde på du overstyre din forstærker (spiller for højt) men bortset fra det så har man altid fornyet reklamationsret ved reparation og selv om det ikke koster noget at for udbedret en fejl (under reklamation) så er det vigtig at man gemmer fakturaen eller beder om en faktura da den så skal bruges hvis den igen kommer til at fejle noget inden for de næste 2år (Hifiklubben har vist 3 års reklamationsret hvis man er medlem)


  • #4   20. dec 2019 @Søren A - jo, jeg er klar over at garantien starter forfra, men det er "den nye" garanti der desværre er udløbet. Så den er ikke helt ny. Jeg har et alternativ der fungerer hvor lyden ikke er helt lige så god, så ville foretrække hvis jeg kunne få en af de her til at fungere. Men alternativt så skal jeg se om jeg kan få den fikset, eller også skal jeg ud og investere i ny smiley

  • Allan R
    Allan R Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   27. jan 2020 Jeg kan godt prøve at tage et kig i dem, bor i tranbjerg, lover ikke noget.

Kommentér på:
Defekte subs

Annonce