{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Er træt af min center {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jer er begyndt at syntes min Dali C70 center er begyndt at halte til mine øregange når jeg ser film.

Ville høre om der er nogle gode bud til andre større og bedre centerhøjttalere jeg kan bruge i mit Dali Evidence setup? Nyt som brugt?

Har overvejet Dali suite C0.8, nogle indvendinger? smiley

Mvh. Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er træt af min center
  • #1   25. feb 2011 Hvad mener du med at den halter? Jeg har også bare en bette Lektor center med 2stk 5" basser, syntes da den klarer jobbet rigtig godt. Og jeg plejer ikke og spille særlig lavt smiley

• #2   25. feb 2011 Jamen jeg syntes ikke den giver mig det jeg søger når jeg ser film smiley jeg syntes den er en kende kedelig i dialoger osv. Syntes faktisk ikke den helt kan måle sig med mine 470 på en eller anden måde?

• #3   25. feb 2011 Har du prøvet at sætte en effektblok bag og se hvordan det hele ændrer sig? Kan ligeledes være din receiver du er træt er smiley

• #4   26. feb 2011 Nej min receiver sparker dejligt liv i mine fronter så det har intet med sagen at gøre smiley Den har rigeligt med effekt til mit behov. Men lyden er død og kedelig i den C70 så ville gerne prøve en anden smiley

• #5   26. feb 2011 Spiller selv på 870se og 470se og havde 0.8 center og den fulgte rigtig skidt med så jeg købte en helicon center og woofer og denon A1 forstærker og det gjorde altså en del!

• #6   26. feb 2011 Jo jo Anders. Den kan da fint have kræfter, men at den lydmæssigt ikke behager dine ører. Vil nu stadig mene, at det sagtens kan være problemet smiley
    Kan også ske, at det slet ikke er Dali's lyd du søger, så ikke nødvendigvis en Dali du skal have igen.

Har du kigget på www.hifi4all/ksb ?

• #7   27. feb 2011 Casper T-->

Back on track...

Jeg har aldrig ejet så gode højttalere som mine 370 og 470 og jeg syntes virkeligt de spiller godt smiley Som de er skruet sammen til mine øregange smiley

Men søger noget andet i en center så derfor jeg spørger om der er nogle der kender lyden i en C0.8 imod lyden i en C70 smiley For hvis man nu finder en C200 helicon er jeg bange for den stjæler opmærksomheden i mit setup smiley

• #8   27. feb 2011 Kender den ikke selv - men der er da en stående på Sjælland, som du formentlig sagtens kan få lov til at høre: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=180911
    Det er nemmere du selv bedømmer, om den klarer sig bedre i forhold til din nuværende smiley

• #9   27. feb 2011 En sidebemærkning er at diskanten suser af i 0.8 for et godt ord...

• #10   28. feb 2011 Hmm... Jeg gider ikke hvis den er ringe skruet sammen? Sådan noget skal bare virke hele tiden smiley

• #11   1. mar 2011 Dennis H--->

He he har nu fundet ud af/kommet i tanke om at jeg aldrig fik købt samme kabel til min center som sidder til mine 470'ere! Der kører jeg med tara labs rsc prime 500, så 1 meter at dette kabel er nu bestilt med tilhørende bananstik :oD Der sidder et van den hul clearwater i nu så mon ikke det er her mit problem ligger? :o)

Mvh. Anders Bisgaard

PS. Tak for de mange input og en evt. effekt bliver der luret på nu!
    Hvad skal man evt. gå efter?

Kommentér på:
Er træt af min center

Annonce