{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sand til mine system audio
  • #1   3. nov 2010 Mon ikke det kan købes/bestilles i det lokale byggemarked.

• #2   3. nov 2010 det behøves ikke være ovntørret. det skal bare være rigtig fint sand ( små korn ). Jeg har selv sand i mine SA 1530 og det skal siges at det bliver en meget mindre skinger højttaler. og du skal regne med at der er plads til ca. 4 kg sand i hver højttaler. men du kan finde noget i et byggemarked eller lign. jeg købte selv 20 kg sand for ca. 80 kr. og det er en kæmpe opgradering lydmæssigt hvad det sand kan gøre ved den højttaler!

• #3   3. nov 2010 okay kan være jeg skal snakke med dem der sandblæser .det er finkornet . men det skal helst være tørt som muligt for ikke afgive for meget fugt til kabinettet ..det lyder til at det hjælper meget på lyden hvor meget sand skal jeg komme i kammeret har jo selv sa1530 syntes lyden er god i dem men vidst det løfter lyden en del skal det gøres .

• #4   3. nov 2010 Dennis du bliver ikke skuffet over hvad det gør smiley men ja det skal være knas tørt sand og må ikke samle fugt. du skal bare fylde i til der ikke kan være mere og så måske ryste dem lidt sådan det fordeler sig og så put lidt mere i. og det kan godt svine lidt så jeg anbefaler at du bruger en mindre pose til at fylde højttalerne med.

• #5   3. nov 2010 må lige se hvad jeg kan finde. Men det skal helt sikkert gøres tror jeg finder en trakt . vidst det løfter lyden lidt er det bare super.

• #6   3. nov 2010 Uha uha uha....

At fylde sine sandkamre i SA er et absolut must!!!
    Mine egne små 1230´ere har en meget mere stabil tone, uden nogen form for klang! Det er det absolut bedste du kan gøre!

Jeg købte også blot en sæk ovntørret sand i et byggemarked. Man kan købe højtalersand, men det koster det blege... Sidst jeg tjekkede smiley

• #7   3. nov 2010 Bare ræs ned i byggemarkedet og køb noget ovntørret sandblæser sand.
    Det er det jeg har stoppet i mine SA Ranger. Det strammede hele lydbilledet op og gav en endnu mere homogen oplevelse af en allerede meget homogen højttaler.

Hvis du bor i Århus har jeg en halv sæk du må få. Det burde være rigeligt.

• #8   3. nov 2010 tror jeg tager til det nærmeste byggemarkede i morgen . ikke fordi de lyder dårlig nu men vidst det bliver bedre er det bare et plus hehe.

Bjarke G
    desvære bor ca en 130 km fra århus hvor meget koster det sand ca.

• #9   3. nov 2010 Sand gør meget i de højttalere hvor det er beregnet til. Bassen blir mere fast og stram plus at lydbilledet bliver mere homogent..

• #11   3. nov 2010
    Nicolaj hvid L
    hehe tak havde ikke tænk på harald nyborg de har sku meget gøgl

• #12   3. nov 2010 Jeg tror jeg gav 44 kroner hos stark.

• #13   4. nov 2010 25 kg 39.95 i bauhaus.

Kommentér på:
Sand til mine system audio

Annonce