{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamo A3 sub.3
  • #1   11. jul 2010 Du vil selvfølgelig få bedre rådvejledning fra en som har subwooferen.

Den er trodsalt meget kraftig forstærker. Men kan intet finde om enheden der i.

Dog findes der D4, som jeg godt kan skrive under på godt lyd. Og især kræfterne i den. Den kan spille alle salgs genre, med en præcis lyd smiley

(link fjernet)

Der findes også velodyne hvis du vil have et mere punch bass smiley

• #2   11. jul 2010 Ja vil det jo smiley Men eneste jeg kunne finde, var sælgeren selv, og som sælger kan man jo godt være tilbøjelig til at smøre lidt ekstra på salgstalen smiley

Jeg har intet kunne finde på netop den sub, ikke andet end sparsomme specs omkring watt, enheds størrelse, og kabinet størrelse.
    Fandt frem til at forstærkeren er på 100 watt.

Har fundet en masse på Sub200 og en smule på sw410e.
    Og de ligner fuldkommen en A3 Sub.3

Så spørgsmålet er om det er de samme under forskellige modelbetegnelser?

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   11. jul 2010 Jeg har en sw410e stående, så hvis du har fået fortalt at de er identiske, så er du da velkommen til at få et lyt på den, hvis du er fra det nordjyske..

Aner desværre ikke om de er identiske eller ej, men om ikke andet kan det muligvis guide dig lidt på vej ?

• #4   11. jul 2010 En start kunne da være at finde ud af om forstærkermodulet og enheden er den samme smiley

Men nu får jeg den hjem i morgen, så kan jeg lige lure hvad den indeholder smiley

Er du glad for din 410e og hvad bruger du den til i det daglige?

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#5   11. jul 2010 Jeg bruger den sådan set ikke mere.. Skiftede den ud med en større XTZ sidste år, så den har egentligt bare stået og hygget sig siden da...

Men af en sub i den lette middelklasse spillede den egentligt ganske fornuftigt, Så umiddelbart var jeg vel glad for den smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#6   11. jul 2010 Men da den var i burg blev den brugt til film.. Har aldrig brugt subs i stereo setup, det har frontene altid været store nok til at kapere..

• #7   11. jul 2010 Okay tak smiley

Jeg har ikke de helt store krav til lyden lige pt. Bor i en temmelig lille lejlighed, så vil ikke smide en masse penge efter en helt masse dyrt og lækkert grej. Så hellere vente til jeg får mig et bedre sted at kræse om lyden smiley

Så indtil videre tror jeg sådan en sub er fin til mit forbrug smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#8   11. jul 2010 Jamen så tror jeg uden tvivl den vil passe godt ind (hvis vi stadig går ud fra de er nogenlunde tilsvarende)... der var ikke de voldsomme buldertendenser i min... Rolig kontrolleret, og stadig tilpas højtydende så man faktisk fik lidt ud af den, blot uden naboer kom farende i tide og utide smiley

Kommentér på:
Jamo A3 sub.3

Annonce