{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.443 visninger | Oprettet:

Radionette højttalere?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hifimennesker smiley

Jeg har haft kigget på et par radionettte højttalere..
Fra denne Annonce : http://www.dba.dk/eltax-radionette-energy/id-67189226/

Info: Radionette cinema front
10 kg pr.styk, 4-8 ohm, 80-180w, 6,5" mellemtone og bass H=835 D=250 B=220

Er det noget okay kvalitet, eller noget bras??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radionette højttalere??
  • #1   10. jul 2010 Det er ikke noget bras, men det er heller ikke det bedste. Det er faktisk okay. Du vil nok have lyst til at købe noget bedre efter et kort stykke tid. Det kommer også an på hvor meget du går op i detaljer i lyden. Prismæssigt er det okay smiley

• #3   10. jul 2010 Jesper:
    Kunne din udtalelse ikke have noget med at gøre at du har lidt bedre hifi Onkyo osv.? smiley

Peter A: Hvis det er omkring "Bunden" af okay hifi, så jeg tilfreds pt.. Kører med noget langt værre til front pt, så alt vil være bedre.! smiley -Relativt..

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #4   10. jul 2010 Sætter man det hele lidt i relief, så er du 14 år, har måske ikke de helt vilde midler at gøre med, og de højtalere du i forvejen har ifølge din profil er altså ik ligefrem toppen af poppen....

Til 450 kroner er det altså svært at gå helt galt i byen med et sæt højtalere, når vi (uden at provokere dig eller støde på nogen måde) ser på dit resterende anlæg..

Jeg synes da du skal prøve dem.. Hvis de står i nogenlunde fornuftig stand, og du rent faktisk kan li lyden, så er 450 jo peanuts. Hvis de efter et stykke tid ikke lige behager dig, vil de jo altid være til at komme af med igen for en 3-400 og du er den oplevelse rigere..

• #6   10. jul 2010 Jeg ville i hvert fald hellere købe de Energi han har til salg.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #7   11. jul 2010 Nu skal der ikke herske tvivl om at jeg aldrig nogensinde havde smidt penge efter nogen af de pågældende højtalere...

Men er man 14, så er pengene måske bare ikke til det helt vilde, og derudfra vil jeg da mene at man kan prøve dem, og hvis det ikke lige er det man vil ha, sælge dem videre uden det helt voldsomme tab..

• #8   11. jul 2010 Nu har jeg købt dem.. smiley

De spiller skam fint.. Har hørt bedre, men de spiller sku fint til mig, PT. smiley

Morten, jeg har skam penge til noget langt bedre, men vil hellere starte i den lave ende, for hvis nu jeg mister interessen, så mister jeg langt mindre ved dem her smiley

Kommentér på:
Radionette højttalere??

Annonce