5.443 visninger
|
Oprettet:
Radionette højttalere?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa Hifimennesker
Jeg har haft kigget på et par radionettte højttalere..
Fra denne Annonce : http://www.dba.dk/eltax-radionette-energy/id-67189226/
Info: Radionette cinema front
10 kg pr.styk, 4-8 ohm, 80-180w, 6,5" mellemtone og bass H=835 D=250 B=220
Er det noget okay kvalitet, eller noget bras??
jun 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 43
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 61
Kunne din udtalelse ikke have noget med at gøre at du har lidt bedre hifi Onkyo osv.?
Peter A: Hvis det er omkring "Bunden" af okay hifi, så jeg tilfreds pt.. Kører med noget langt værre til front pt, så alt vil være bedre.!
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Til 450 kroner er det altså svært at gå helt galt i byen med et sæt højtalere, når vi (uden at provokere dig eller støde på nogen måde) ser på dit resterende anlæg..
Jeg synes da du skal prøve dem.. Hvis de står i nogenlunde fornuftig stand, og du rent faktisk kan li lyden, så er 450 jo peanuts. Hvis de efter et stykke tid ikke lige behager dig, vil de jo altid være til at komme af med igen for en 3-400 og du er den oplevelse rigere..
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Men er man 14, så er pengene måske bare ikke til det helt vilde, og derudfra vil jeg da mene at man kan prøve dem, og hvis det ikke lige er det man vil ha, sælge dem videre uden det helt voldsomme tab..
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 61
De spiller skam fint.. Har hørt bedre, men de spiller sku fint til mig, PT.
Morten, jeg har skam penge til noget langt bedre, men vil hellere starte i den lave ende, for hvis nu jeg mister interessen, så mister jeg langt mindre ved dem her
Radionette højttalere??