{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Back in black:O) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, håber alle har det godt:O)
Jeg har som nogle måske har lagt mærke til, været væk i et stykke tid. Men nu er jeg vendt stærkt tilbage, med en masse fornyelse på hi-fi området, som i får at se, så snart jeg får lånt et godt digital kamera. Jeg solgte jo mine vegaer, og ville derefter have noget "unikt" som det ikke lige var alle der havde. Men der støder man umiddelbart ind i lidt problemer:O)
For har man ikke mange penge eller er meget god til selvbyggeri, bliver det sgu lidt svært.
Men hvad er det der gør, at man gerne vil have noget som ingen andre har? jeg tror det har en del at gøre med, at man godt kan lide når andre spærrer øjene op og udbryder "wwooooww" over ens ting, hvilket man også kan se i bil verdenen, dem der styler vil jo også gerne have noget, som man ikke støder på hver dag.
Nå men jeg endte med at købe noget dali concept, som jo ikke er så specielt længere. Men jeg synes at det spiller rigtig godt, og eftersom "direktør stillingen" må vente nogle år endnu, :O) er der nok ikke nogen der falder bagover når de ser mit anlæg. Men hva faen, bare man selv er tilfreds.
Men min søgen efter det unikke stopper ikke her, og jeg håber da på at jeg en dag vil kunne overraske jer allesammen:O)
Det var lige lidt tanker fra mig, en onsdag eftermiddag. Vil slutte med at ønske jer alle en kanon påske.. Hygge:O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back in black:O)
Kommentér på:
Back in black:O)

Annonce