4.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

cerwin vega cls 215 diskant spiller ik cerwin vega cls 215 diskant spiller ik

hej har et sæt cerwin vega cls 215 og da jeg spillede lidt højt her den anden dag holdte de lige pludseligt begge op med at spille. har tit spillet lige så højt og højere, og også med den her sang, ville bare lige høre om der kunne være andre muligheder end at udskifte diskanterne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cerwin vega cls 215 diskant spiller ik
  • #1   22. jul 2009 kan se vegastore.dk har nogle tilsalg, så går da ud fra du kan skifte dem smiley

• #2   22. jul 2009 Du har spiller alt for højt, og det er det som er skyld i at dine diskanter brænder af.

En gammel tomelfinger regl siger, at man ikke skal spille højre end at lyden ALTID er ren ligemeget hvilken type musik der bliver spillet.

• #3   23. jul 2009 har du tjekket din sikring.?

• #4   23. jul 2009 Hvad har du tiol at trække dem? Det kan jo være du har alt for lidt effekt på, når du så spiller højt forvrænger forstærkeren og det kan ødelægge dine højttalere.

• #5   23. jul 2009 kan kun sige det skyldes en forvringning af lydbilledet.. for lidt effekt kunne være hovedsagen ..

• #6   23. jul 2009 Steffen c : Sikringerne beskytter kun overophedning af basserne .. har selv sprunget mine med for meget effekt.. diskant mellemregisteret spillede nu stadig selvom de var taget ud ..

• rene l
    rene l Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #7   24. jul 2009 det tydet på du har for lidt effekt til dem.. de koster 300 i hifi klubben pr stk

• #8   24. jul 2009 rettelse de koster 500 kr. stk i hifiklubben eller det kostede 979,- fordi mine sprang (ved løs forbindelse ved computer, fandt jeg senere ud af)

så ja, kørte mine højtalere ind til den lokale hifiklub, og så skiftede de dem (det er IKKE nemt) og det gjorde de gratis!!!!

• #9   24. jul 2009 Martin A : du skal være glad for de skiftede dine diskanter :b .. jeg rodede selv med det , og puha et arbejde med alle de skruer bag frontpanelet .. og selvfølgelig er det jo unbraco .. gav så kun 300 pr styk for mine .

• #10   25. jul 2009 Derfor skal man købe de gamle cerwin vega'er der skal noget til får de går også er de nemme at skifte har sprunget en efter jeg spillede 800 watt i dem og de er lavet til 600 watt smiley

• #11   25. jul 2009 ja jeg så godt at det var noget lort at skifte smiley det var den øverste bassenhed ud og så ellers fumle med skruerne i blinde, det var vist noget bøvl!!! nu ved jeg så ikke med priserne, stod selv og så dem han bestilte hjem og der stod 479 eller sådan noget, der var ikke noget at komme efter der, men what ever, han skal bare ikke blive overrasket hvis han ser de koster 1000 kr. smiley

og Anders, tror ikke at det just hænger så nemt sammen den måde de springer!!!

• #12   26. jul 2009 Anders J . du kan sagtens smide 800 watt i dem selvom de kun er opgivet til 600. det er værre omvendt..

derfor hans diskanter er sprunget..ved for lidt effekt bag og volume knappen i bund , så er det først det går galt..

det er uhyre svært at slå en højtaler ihjel med rigelige watt i røven .. der skal hvertfald en del til før det sker ! ..

• #13   26. jul 2009 med omvendt mener han at det er værre med den lille forstærker fordi den forvringer når den spiller højere, ligesom en hver anden forstærker når den kommer over de der kl 13 eller 14 smiley

Kommentér på:
cerwin vega cls 215 diskant spiller ik

Annonce