5.800 visninger
|
Oprettet:
Audio pro ace bass 2 {{forumTopicSubject}}
hej drenge og piger..
er der nogen af jer som har testen denne subwoofer her http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=122034 og vil give jeres mening om den? jeg har hørt meget godt om audio pro, men har ikke hørt så meget om denne sub.. så ville være dejligt med nogle meninger af folk der har oplevet den..
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 8 Emner: 88 Svar: 847
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Han får den her i morgen eller onsdag - så du kan prøve at hive fat i ham.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 105
men jeg vil lige spørge ham gutten der på onsdag så :b
tak for jeres svar..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Den har masser af finesse og ser forbandet lækker ud.
Dog er det en sub der primært er egnet til musik i kraft af at den er så hurtig. Det betyder så også at du ikke vil få de samme eksplosionsbrag i film, som en stor 12" ville kunne give dig.
Så som alting handler det om smag. Skal du bruge den til musik er den suveren, men til film halter den lidt i forhold til større subs.
Men en af dens fordele er selvfølgelig også at den er meget kompakt, og i forhold til dens størrelse er der vanvittigt meget bas i den.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 105
det var faktisk lige dig jeg ledte efter, fordi jeg havde set din profil engang før, og kunne huske din sub.. Efter hvad jeg har læst, kan den komme helt ned på 18hz, hvis det passer må man jo sige at den kan levere en okay dyb bass (: men hvad mener du?
den vil nok mest blive brugt til musik, så det gør ikke sååå meget at den halter lidt i filmene..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
De officielle specs siger 25hz og det absolut det laveste den kan klare efter min erfaring.
Jeg har haft kørt en bas test på den, og 20hz var ihvertfald ikke hørbart, på trods af at den stod og pumpede løs. Så det kan da godt være den kan spille 18hz, men den flytter ikke luft nok når den gør det til at det rigtig kan mækes.
Men jeg har nu aldrig oplevet mangler i den ende ellers.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 65 Svar: 138
faktsik den annonce du har der oppe, er min nye sub
Audio pro ace bass 2