{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  JBL xti 100
  • #1   7. jul 2018 følger lige med i denne tråd da jeg selv har et sæt L26 som godt kunne trænge til at få frisket visagen lidt med hensyn til bassen

• #2   8. jul 2018 Du sender dem til basrep eller lignende og får dem reconet/renoveret

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 192
    #3   8. jul 2018 Det ser ud som om den nederste bas har et knæk på membranen, det kan reddes med kaffefilter og sekundlim på bagsiden.
    Selve farven på bassens membran kan du nemt farve med bejdse, men det skal være vandbejdse og det tåler kantophænget også
    Spil endelig ikke på dem før de er helt tørre, da pappet ellers vil være meget blødt og enheden let bliver helt ødelagt

• #4   8. jul 2018 De er lide blive lavet ved bas rep så ved de ikke fejlie noget for uden pappet de spiller fantastisk:)

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    maj 2017

#5   8. jul 2018 Ja jeg kan se nu at det er lyset der gør det

• #6   8. jul 2018 Thomas C jeg ville ikke bruge Sec lim men der i mod træ lim tager lidt længer og tøre men der i med afstiver det papconingen en hel del har brugt denne metode på diskoteks højtaler og har givet mega gode resultater

men har så aldig prøve at farve eller baise pap før så det et nyt område for mig

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    maj 2017

#7   9. jul 2018 Ja trælim bruger jeg normalt også, men hvis membranen har slået et knæk er sekundlimen bedre til at gøre knækket stærkt.
    Men det var så bare lyset der faldt forkert

• #8   12. jul 2018 enig med dig jeg har prøvet en del af det der i mine yngrer dage da pengene var små nu sender jeg det ud til enten basrep eller reconing i stedet for jeg er sku nok blevet for doven på min ældrer dage

Kommentér på:
JBL xti 100