{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B&W CM9 gulvhøjtalere
  • #1   5. jul 2009 Jeg har kun hørt 7´eren. Har ikke set 9´eren endu, kun på deres hjemmeside.

  • Jacob Ø
    Jacob Ø Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #2   5. jul 2009 har ikke hørt cm7 men er vil meget gerne høre cm9 men ved bare ikke om der er nogle butikker der har fået dem i hus endnu smiley

  • #3   5. jul 2009 Nej det skal jeg heller ikke kunne sige. men hvis den lyder som CM7, kan den kun spille kanon godt.

  • Jacob Ø
    Jacob Ø Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #4   5. jul 2009 hvad hørte du cm7 med af udstyr?

  • #5   5. jul 2009 syveren kan du høre næsten overalt.
    nieren kan du sikkert høre på åboulevarden, de plejer og have alt det nye.


  • Jacob Ø
    Jacob Ø Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #6   5. jul 2009 Det er lidt langt væk fra fredericia desværre.

    Ja må prøve at høre cm7 og så må jeg se om det er noget for mig


  • #8   6. jul 2009 De blev demonstereret på en Thule forstærker, og fik dem osse demonstreret på en harman/kardon AVR

  • Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   6. jul 2009 hvad kunne du bedst li ? thule eller harman ? cm9 tror jeg nok finder sted i hifiklubben kolding

  • Jacob Ø
    Jacob Ø Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #10   6. jul 2009 Sidst jeg snakkede med hfk i kolding vidste han ikke om de fik cm9 hjem men at den skulle kommer i nogle af butikkerne inden for en månede og det er lidt over en månede siden jeg var derinde i kolding.
    Men kunne man skulle kigge ned og se om den står dernede.

    Jeg vil kun bruge dem i stereo da jeg ikke mener jeg selv har behov for surround, så hvad det skal være af forstærker det ved jeg ikke endnu.

    Nogle forslag til forstærker man kunne bruge til at trække cm9'eren ud over de nævnte længere oppe prisklasse (10-15.000) sådan ca.


  • #11   6. jul 2009 Der var mest kraft i den fra Thule, men det er osse en meegt dyere forstærker. har ikke hørt CM7 på en stereomodel fra H/K endnu, men satser selv på at prøve dem en dag når jeg har mabnge penge. CM serien er ret dyr.

Kommentér på:
B&W CM9 gulvhøjtalere

Annonce