{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Mischell V
Mischell V
Tilmeldt:
27. jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Hvilke højtalere -hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg skal ha anskaffet mig et par nye og rigtig gode højtalere - og overvejer nogle kvalitets brugte.

Pt. har jeg 2 stks "acoustic" med hver 300 w
Og de kan jo brage igennem hele opgangen smiley

Men da jeg ikke er til RnB musik eller behøver lege teenager mere - vil jeg gerne have nogle som virkelig kan give en god og nuanceret lyd til min musik. Og som kan gå "klart" igennem.

Er der nogen af Jer herinde der gider hjælpe mig? Har lidt eller ingen forstand på det her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke højtalere -hjælp
  • #1   21. jun 2009 Først og fremmest - Watt kan du ikke bruge til noget.

    For det andet:

    Hvor stort et rum skal de spille op?
    Hvad forstærker har du?
    Hvilken musik hører du?

    Prisklasse?


  • Mischell V
    Mischell V Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #2   21. jun 2009 Hej Casper -
    se jeg ved intet smiley

    Hmm....jeg har et sony anlæg, men hvilken forstærker hmm....det skal jeg lige ha set. Det er et gammelt anlæg.
    Jeg har en lejlighed på 75 kvm - og rummet det skal spille op er vel de 50 kvm ca.
    Musikken er meget blandet, men rock og skæv indiepop med en masse detaljer.... Men ingen techno eller R&B


  • #3   21. jun 2009 Hej.

    Jeg har en kammerat som har et sæt DLS R 55 til i ahorn, kunne det være noget?


  • #4   21. jun 2009 Nu skriver hun at hun er kommet over "Teenage spille højt" alderen, så et sæt Cerwin Vega er næppe det hun har behov for.

    Først og fremmest skal du have en forstærker af en bedre kvalitet. Måske en Rotel, Harman/Kardon, En af de ældre Denon eller Thule.

    Af højttalere ville jeg anbefale noget som kan lidt af det hele.

    Men du skal først gøre op med dig selv om det skal være gulvhøjttalere eller reol/standerhøjttalere


  • #6   22. jun 2009 Hej.
    Mine højtaler spiller utrolig godt rock, hvis det er noget. Og de er anbefalet til den forstærker som jeg har.

    Du kan se det hele på min side smiley


  • #7   22. jun 2009 Vi mangler stadig at få svar på om det sakl være gulvhøjjtalere eller reol / Stander højttalere.

    Jeg kan ikke være mere behjælpelig før jeg ved det.

    Men ja Avance, Dali´s ældre modeller, B&W, Jamo´s bedre modeller, AudioVector osv er fine bud på en god højttaler som kan gengive musikken med den neuance hun fremønsker


  • #8   22. jun 2009 Hvad med to ældre b&o højtalere

Kommentér på:
Hvilke højtalere -hjælp

Annonce