823 visninger
|
Oprettet:
Hvilke højtalere -hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp.
Jeg skal ha anskaffet mig et par nye og rigtig gode højtalere - og overvejer nogle kvalitets brugte.
Pt. har jeg 2 stks "acoustic" med hver 300 w
Og de kan jo brage igennem hele opgangen
Men da jeg ikke er til RnB musik eller behøver lege teenager mere - vil jeg gerne have nogle som virkelig kan give en god og nuanceret lyd til min musik. Og som kan gå "klart" igennem.
Er der nogen af Jer herinde der gider hjælpe mig? Har lidt eller ingen forstand på det her.
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
For det andet:
Hvor stort et rum skal de spille op?
Hvad forstærker har du?
Hvilken musik hører du?
Prisklasse?
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
se jeg ved intet
Hmm....jeg har et sony anlæg, men hvilken forstærker hmm....det skal jeg lige ha set. Det er et gammelt anlæg.
Jeg har en lejlighed på 75 kvm - og rummet det skal spille op er vel de 50 kvm ca.
Musikken er meget blandet, men rock og skæv indiepop med en masse detaljer.... Men ingen techno eller R&B
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Jeg har en kammerat som har et sæt DLS R 55 til i ahorn, kunne det være noget?
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Først og fremmest skal du have en forstærker af en bedre kvalitet. Måske en Rotel, Harman/Kardon, En af de ældre Denon eller Thule.
Af højttalere ville jeg anbefale noget som kan lidt af det hele.
Men du skal først gøre op med dig selv om det skal være gulvhøjttalere eller reol/standerhøjttalere
maj 2009
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 32
Mine højtaler spiller utrolig godt rock, hvis det er noget. Og de er anbefalet til den forstærker som jeg har.
Du kan se det hele på min side
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Jeg kan ikke være mere behjælpelig før jeg ved det.
Men ja Avance, Dali´s ældre modeller, B&W, Jamo´s bedre modeller, AudioVector osv er fine bud på en god højttaler som kan gengive musikken med den neuance hun fremønsker
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 65
Hvilke højtalere -hjælp