{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Focal Chorus, Kender i dem?
  • #1   3. apr 2009 Mener også Carsten fra Activ hifi i Esbjerg fører dem - Jeg har ihvertfald købt et sæt af ham engang...

  • #2   3. apr 2009 Focal kontra B&W.........
    Så ville jeg helt klart vælge Focal. De har en rigtig flot diskant og der er et noget større drive i dem frem for B&W.
    Som nævnt så er det HiFi Freaks som har dem og de er vist ikke bleje for at komme ud til kunderne og lave en demo, vel og mærket uforpliktende.

    Jeg var hos dem for lidt over en månede siden og lytte til den nye Focal Diablo Utopia stander. tog toget fra Århus til Esbjerg og blev hentet på banegården af dem samt kørt tilbage igen. Deres service nivo er højt, så ring og få en snak med dem.


  • #3   3. apr 2009 Lige en ting mere.

    Jeg ved at på recorders.dk har de et fælleskøb igang hvor man spare 20% på udvalgte modeller. Hold lige øje med det smiley


  • #6   3. apr 2009 Jeg synes de spiller rigtig godt, har hørt flere udgaver af dem.

    De spiller i hvert fald lysår bedre end f.eks. Dali Concept


  • #7   3. apr 2009 allan der skal jo så heller ikke ret meget til smiley

    men jeg vil BESTEMT sige at de er et lyt værd, de slår ogse de B&W600 med FLERE længder


  • #8   4. apr 2009 MAJIK hahahah smiley xD

    Men nej du har ret det skal der ikke. Men generelt synes jeg at Focal Chorus serein spiller kanon godt, har hørt mange af dem, lige fra standermodel til største gulvmodel


  • #9   7. apr 2009 så fik jeg vist svar på uvidenhed.

    det jeg søger er en allaround højtaler og ikke kun en der spiller klart og lyst. jeg har lyttet til mange foskellige højtaler, og B&W's DM600 serie er klart den der fanger mig mest, bl.a. pga. den fyldige lyd og og ikke kun klare.

    tak

    Ps. at sammenligne dali concept og focal, må jo så bare være det samme som at sammenligne en ferrari og en top unet japaner bil de to ting kan ikke sammenlignes da de er beregnet til 2 forskellige ting


  • #10   7. apr 2009 ferraien er stadig noget lort smiley

  • #11   8. apr 2009 nu var det focal jeg sammenlignede med en ferrari. smiley

  • #12   9. apr 2009 Hej William

    Focal Chorus serien klarer sig rigtig godt som en allround højttaler. Alt afhængig af model, skal du et godt stykke op ad prisstigen for at finde et bedre køb.

    816 samt 807 V kan anbefales herfra. Det samme kan den høje service du får fra Michael Guldager og Hififreaks.

    Mvh Mathias Boesgaard


Kommentér på:
Focal Chorus, Kender i dem?

Annonce