{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne have nye højtalere
  • #1   23. feb 2009 Jeg ville købe en anden sub.

    Den du har ser ud til og være underdimensioneret i forhold til resten af det du har.
    Find en med en 10/12" enhed
    Med en god håndfuld watt.

    Det bliver du altså gladere for.
    Så får du en god eksplosiv oplevelse til film.


  • #2   23. feb 2009 En anden sub?
    Den sub jeg har nu er kanon..
    Når jeg ser en film brummer den helt og det er sku dejligt.. Har næsten lige fået den..


  • #3   23. feb 2009 en anden sub ja.

    Forstå mig nu ret.
    En lille 6" enhed i et computer anlæg kan også brumme.
    men del vil aldrig kunne give jordskælvs agtig bas til en film som fx transformers.
    Min er næsten derhenne af.


  • #4   23. feb 2009 ja en anden sub til systemet..
    den forstærker der for du ikke mere ud a andre højtalere ved så med mindre du snakker om helt nyt hele vejen så vil jeg sige køb en anden sub evt en B&W ASW610 lille sub forhold til den dynamik den levere den kan du ikke kun høre men osse mærke (:

    (link fjernet)

    hvilke oplevelser har du med forstærkere har selv haft sådan en og har smidt den ud her for et år siden den ødelage et helt sæt højtalere så jeg er ikke så glad for den (5 satelit højtalere ca 1000 stykker... subben virker stadig men bruger den ikke) og har derfor været en a de dårligste invisteringer jeg har lavet over hovedet (:


  • #5   23. feb 2009 Det kan godt være.. Men den sub jeg har nu har jeg givet 1500 for og det er ikke et måned siden jeg har købt den.. Og så står i og siger jeg skal købe en anden.. Jeg har ingen problemer med min sub.. Men vi kan jo ikke være ens allesammen vel? Jeg synes min sub er god har lige set transporter 3 og er i vilde der er gang i min sub.. Havde skruet halvt op for den og min far kunne høre det inde i et andet rum med lukkede døre.. Så jeg klager ihvertfald ikke !

  • #6   23. feb 2009 Capser R --> Lille i forhold til den dynamik den kan levere. Jeg tror du har fået lidt forkert fat i hvad dynamik er. Dynamik er mere et begreb der diffinere detaljer i lyden, end og noget der er knald på.

  • #7   23. feb 2009 Krogh det er rigtigt nok...

  • #8   23. feb 2009 Altså du spørger os hvad vi vil anbefale og vi svare sådanset bare pænt og holdent på hvad vi mener vil være bedst.

    Dine Jamo fronter er ganske fine, men man kan selvfølgelig altid finde noget der er bedre.

    Jeg ville måske kigge efter noget B&W eller Focal eller Infinity


  • #9   23. feb 2009 1500kr er heller ikke alverden.

    Så håber jeg for dig at den er brugt ellers er du blevet godt snydt.
    Forstår heller ikke hvorfor du spørger os. og så siger det forkert det vi siger.
    Så kunne du ligeså godt have droppet og lave emnet?.
    Den sub passer IKKE ind i dit setup.
    Den mening er jeg ikke ene om kan jeg da se.


  • #10   24. feb 2009 Hmm okay..

    Hvilken sub kan i så anbefale?
    Den Casper linker til koster 5000.. Synes det er dyrt for en sub ??


  • #11   25. feb 2009 Måske er det dyrt.
    Men pris og kvalitet hænger tit sammen.

    Den kan fx være dyre fordi de har brugt nogen dyrere matrialer.
    Så kan det tage længere tid og få den ud på markedet og i sidste ende kan det også komme til og ksote producenten lidt.
    i forhold til hvis det var en billigere udgave de lavede.

    Jeg gav selv 5700kr+kabel, for min.
    Ved godt der kan findes bedre.
    Men jeg oven ud lykkelig for min, der fint tryk på.
    (kan ikke kun høres men også mærkes).

    Men hvis du synes det er for meget med 5000.
    så prøv med 3000-3500kr og se om du kan finde en god en på brugt markedet.
    Man kan tit gøre en god handel.
    Synes bare du skal finde en med 10/12".
    og en god håndfuld watt så der styr på bassen når du ser en god film
    :-).
    Du blir glad for det i sidste ende Hvis du lige gir det ekstra


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #12   25. feb 2009 Nu skal du jo ikke skifte sub bare fordi et par gutter over et forum mener det.. Hvis du kan li lyden af den du har, er der ingen grund til at skifte den..

    Personligt ser jeg også subben som dit svageste led, men kan du lide lyden af den, er alt jo som det skal være?

    På mig virker det lidt somom du vil skifte ud, bare for at skifte ud.. Det er penge ud af vinduet imo...


  • #13   25. feb 2009 ved godt nogle a jer er kritiske for det jeg skrev, (: men det er sådan jeg ser på det (: højtalerne er det sidste i det system der jeg ville skifte vis det var mig. jeg har fortalt om min dårlige erfarig med den model forstærker og ønsker ikke det sker for andre, og jo dynamik er i mit sprog noget og gøre med hvor præcist og kraftigt et tryk der kommer fra enten højtaler eller sub.. og vis bassen er præcis så bliver lyden i de fleste tilfælde osse væsenlig bedre fordi det er den tungeste del og trække
    grunden til du måske sys det er meget godt med din sub kan være du er gået fra og have 5,0 setup til 5,1 og ja så er det en væsenlig forbedring.

    så lige en ting mere det med man kan høre det i et andet rum i huset tror jeg man kan med næsten alt.. altså jeg kan på lige under halv styrke høre musiken uden for (med lukkede døre vinduer) på den anden side a huset bla. igennem en 40 cm tyk kampestens sokkel (bor i kældren) og rummet det er i er delvis lydisoleret efter forskrifterne højtalkerne står på spiks...

    men mening, min holdning og min erfaring jeg skal hverken halv eller helt bestemme hva i andre gøre kan kun vejlede efter bedste evne (:


Kommentér på:
Vil gerne have nye højtalere

Annonce