572 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Enheder"
enheder..?
er der nogle der keder nogle gode hjemmesidder hvor man kan købe nogle gode enheder... her nemlig to højtalerkasser som skal have nogle nye enheder i....
er der nogle der keder nogle gode hjemmesidder hvor man kan købe nogle gode enheder... her nemlig to højtalerkasser som skal have nogle nye enheder i....
Skrevet af: Crowni - 20. feb 2010
Enheder
Skal have fundet mig nogle ok enheder til et projekt jeg håber på at kunne komme igang med. Mit mål er at kunne lave nogle billige højttalere som kan gøre det bedere end mine concept 6´er. Men...
Skal have fundet mig nogle ok enheder til et projekt jeg håber på at kunne komme igang med. Mit mål er at kunne lave nogle billige højttalere som kan gøre det bedere end mine concept 6´er. Men...
Skrevet af: Morten HA. - 26. jan 2009
Enheder..
Hey HG.. Nogle der kender hjemme sider, hvor man kan købe JBL enheder...? Går lidt med tanken om at lave mig en center..
Hey HG.. Nogle der kender hjemme sider, hvor man kan købe JBL enheder...? Går lidt med tanken om at lave mig en center..
Skrevet af: Danny H - 31. dec 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedrivning af væg 4.000 kr.
- Ingen lyd på TV 500 kr.
- Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
- Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
- Installation af opvaskemaskine 850 kr.
- Samling af skoskab 500 kr.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Ellers skal du finde et sæt brugte enheder eller et sæt højttalere hvor det andet ikke virker i.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 41
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
nov 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 41
Enheder