{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

NAD 753 v2 {{forumTopicSubject}}

har nævnte receiver hjemme på prøve fra hifiklubben.... er fra deres restlager 2500,- inklusiv garanti osv...men jeg synes lyden er lidt kantet samt lydbilledet bliver lukket lidt når der kommer smæk på,jeg har system audio sa 1230 højtalere så jeg ved ikke om det er NAD der generalt har lidt kantet lyd eller det bare er kombinationen mellem nad og sa der bliver lidt skarp.... nogen der har erfaring derom

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NAD 753 v2
  • #1   9. feb 2008 sådan er NAD bare, enten kan man li det eller også kan man ikke

måske du skulle prøve noget andet da du allerede nu ikke lyder helt tilfreds, er du ikke imponeret NU, ja så bliver du det aldrig

• #2   9. feb 2008 ja det har du sgu nok ret i,godt jeg ikke har købt den har en marantz jeg kan hente i vejen godt nok brugt,men det er jo svært at høre hvordan den lyder før end jeg kommer hjem med den da han jo nok ikke har sa højtalere så hvordan det lyder hjemme hos sælgeren kan jeg jo ikke bruge til noget.
    min nuværende mening er at Nad'en lyder lidt kold og åbner ikke lydbilledet kun lige ved lavt styrke,men når der kommer smæk på så lukker den helt vild...så ja er nok skuffet

• #3   9. feb 2008 jamen sådan ÉR nad bare, derfor er de okay til cerwinvega, men den tid har du sikkert været i siden du kører SA nu

hvor meget vil du ofre på det?

• #4   9. feb 2008 mellem 5-7 kg...og om det er brugt er sgu ligemeget ...ja jeg blev træt af buller og valgte sa...jeg har både haft sony's bilka anlæg med oplyste 1000watt med en strømfosyning på størrelse med et knappennåls hovede har også haft buller vega...men kendte ikke så meget til sa,før jeg hørte dem hos en i viborg og så var jeg sgu solgt

• #5   9. feb 2008 har du kigget på hifi4all?

• #6   9. feb 2008 ja lidt men kender ikke til de bestemte mærker...jeg skal vel næsten ha en forstærker med lidt varm øg knap så kantet lyd,når mine højtalere er små hurtige enheder???eller hvad?

• #7   9. feb 2008 er dine højttalere til den lyse side?

• #8   9. feb 2008 ja de er de men de har en god klang og bassen er meget præcis med god ''punch'' uden buller...tror det er derfor at NAD ikke er optimalt til dem

• #9   9. feb 2008 det er heller ikke min opfattelse, NAD er go til lukkede og mørked højttalwere

Kommentér på:
NAD 753 v2

Annonce