{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.962 visninger | Oprettet:

Min sub siger underlige skrat-lyde?! {{forumTopicSubject}}

Godaften hg.

Jeg kom hjem her i eftermiddags efter at have været væk det meste af weekenden. Min sub stod på stand-by, som den plejer, men da jeg kom hjem hørte jeg underlige lyde fra den... noget skrat hele tiden... Den stod bare og lyste rødt. Jeg prøvede at tjekke strømstik og substikket, men fandt ikke nogle fejl her... satte så en film på her for en time siden, for at se om det ikke ville holde op, men den står stadig og skratter. Nogen der ved hvad der kan være galt? Der er tale om en Cerwin-Vega! 28sx fra VE-serien. Den er kun en måned gammel... så tvivler på at det skyldes slid... den reagerede heller ikke så kraftigt på de dybe signaler som den plejer...?! Håber at nogle har oplevet det samme og evt. kan sige hvad der er galt?

Jonas Bork


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min sub siger underlige skrat-lyde?!
  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #1   30. sep 2007 hmm.. send den tilbage og bed om en ny.!

  • #2   30. sep 2007 Lyder som om der er nogle forstyrelser i forstærkeren på subben... Har også lige prøvet at koble min anden sub til samme kabler, hvor der ikke er noget galt...?! Det må altså være forstærkeren... smiley eller hva?

    Jonas Bork


  • #3   30. sep 2007 ja eller en bas der er stået af, men hvis der er garanti på den, så tilbage med skidtet

  • #4   30. sep 2007 tror det er forstærkeren når den siger det der skrat.. der er ikke andet for end at du må sende skidtet tilbage og bede om en anden eller få din egen repareret... eller pengene tilbage..

  • #5   30. sep 2007 Jeg vil også sige, at den bør retur til reparation. Du har desværre ikke krav på dine penge, men en reparation på garantien, kan det sikkert godt give til.

  • #6   2. okt 2007 Okay. Jamen den er også kun 1 måned gammel, så garatien skulle dække... tager op til Esbjerg hifiklub på lørdag for at teste. Synes bare at det er underligt... og træls... Den har ikke været særlig belastet på noget tidspunkt, da det ikke er nødvendigt på mit lille værelse... Så der er ikke tale om misbrug. Finder som sagt nok ud af noget lørdag, og vil derefter følge op på det, så i kan få at vide hvad fejlen var. Noget er der i hvert fald galt.

    Jonas Bork


  • #7   14. nov 2007 Så er kommer der lige en update angående min sub, da jeg jo lovede at melde tilbage hvad problemet var. Efter en uge til reperation (efterhånden noget tid siden) fik jeg den tilbage igen. Den var fint pakket ind i plastik og papkasse som da jeg sendte den afsted, og der var ikke en ris at spotte (god service må godt reklameres smiley ). Jeg sluttede den til min forstærker med en skeptisk blik, da jeg satte den første dvd-skive på. Jeg konstaterede at subben var holdt op med at skratte og reagerede korrekt på LFE signalet med punch i bassen. Med i kassen fulgte der en følgeseddel fra Dali, hvor den havde været indsendt, og her stod der ganske rigtig at det var en defekt del i forstærkeren (kan ikke lige huske hvad)... Men den virker stadig upåklageligt, og jeg er en tilfreds kunde, der har fået god service fra Hifiklubben i Esbjerg.

    Jonas Bork


Kommentér på:
Min sub siger underlige skrat-lyde?!

Annonce