{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Subwoofer summer/brummer {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har problemer med min Dali k14 subwoofer. Når jeg streamer fra netflix/hbo eller disney plus så står subwooferen og summer/brummer og det er er virkelig irriterende. Jeg har skiftet kabler ud så der er jord i. Prøvet at skifte sub kabel. Det har ikke hjulpet. Hvis jeg sætter en film på playstation er der ingen problem. Nogen der har et forslag til hvad problemet kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af IKEA PAX-skab (2 moduler) 900 kr.
  • Samle klædeskabe+ evt småting 2.500 kr.
  • Oprydning i haven. Beskæring af buske og grene. 1.500 kr.
  • Opsætning at to væghængte toiletter samt vurdering af ny kloak/afløb i to stk bruse nicher 250 kr.
  • Reparation af Markise 1.100 kr.
  • Rengøring 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer summer/brummer
  • #2   19. jan Ja den viser dolby digital plus på netflix fx. Den spiller også det er ikke det. Men er der nu en scene med meget stilhed eller jeg sætter på pause står den og summer/brummer. Når jeg ser film på ps er der ingen problemer. Hvad jeg kan læse mig til kan det være jord der mangler. Men var dette tilfældet burde problemet jo være der hele tiden.

• #4   19. jan Ja jeg har skiftet de 3 kabler uden jord til nogen med. Jamen det er både film og serier. Ja det var også hvad jeg kunne læse mig frem til. Men ikke noget af det de anbefaler hjælper.

• #6   19. jan Jeg skiftede på subben og mine 2 forstærkere. Recieveren og min effekt. Har ikke prøvet kun med 1 kabel med jord. Men det kan da prøves.

Kommentér på:
Subwoofer summer/brummer

Annonce