{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
105 visninger | Oprettet:

Subwoofer summer/brummer {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har problemer med min Dali k14 subwoofer. Når jeg streamer fra netflix/hbo eller disney plus så står subwooferen og summer/brummer og det er er virkelig irriterende. Jeg har skiftet kabler ud så der er jord i. Prøvet at skifte sub kabel. Det har ikke hjulpet. Hvis jeg sætter en film på playstation er der ingen problem. Nogen der har et forslag til hvad problemet kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte/fikse lokal balofix 1.000 kr.
  • Vandrør og afløb 1.150 kr.
  • afløb under køkkenvask 530 kr.
  • Toalett der vandet løber og skifte pakning til vandhane 2.000 kr.
  • Reparation af toilet 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer summer/brummer
  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    dec 2024

Svar: 30
    #1   18. jan Noget tyder på at du mangler subwooferkanalen når du streamer de nævnte ting.
    Det kan også være en indstilling

Spiller subwooferen noget ud over at brumme når du ser filmen ?
    Viser surroundreceiveren surround format ?

Spiller subwooferen når du bruger playstation´en ?

• #2   19. jan Ja den viser dolby digital plus på netflix fx. Den spiller også det er ikke det. Men er der nu en scene med meget stilhed eller jeg sætter på pause står den og summer/brummer. Når jeg ser film på ps er der ingen problemer. Hvad jeg kan læse mig til kan det være jord der mangler. Men var dette tilfældet burde problemet jo være der hele tiden.

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    dec 2024

#3   19. jan Hvilke kabler har du skiftet til nogle med jord i ?

Hvad streamer du f.eks netflix fra ?

Det kan også være en jordsløjfe

• #4   19. jan Ja jeg har skiftet de 3 kabler uden jord til nogen med. Jamen det er både film og serier. Ja det var også hvad jeg kunne læse mig frem til. Men ikke noget af det de anbefaler hjælper.

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    dec 2024

#5   19. jan Jeg tænkte mere på hvilke apparater. Om det er fra TV eller TV-boks.

Du skal egentlig helst kun have jord på et apparat og der ville jeg vælge forstærkeren.

• #6   19. jan Jeg skiftede på subben og mine 2 forstærkere. Recieveren og min effekt. Har ikke prøvet kun med 1 kabel med jord. Men det kan da prøves.

Kommentér på:
Subwoofer summer/brummer

Annonce