{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

sorround reciever i anderledes design {{forumTopicSubject}}

hejsa..

jeg er så småt begyndt at undersøge markedet efter noget andlæg til min lille hjemmebio.

jeg har bestemt mig for at købe et sæt b&w xt2 højtalere som en start og senere udbygge til et komplet sorround sæt fra xt serien + den meget fede B&W pv1 subwoofer.. Jeg har valgt dette sæt, da jeg også meget sætter pris på udseendet, og så samtidigt lyder det jo også skide godt:)

men men men.. jeg kigger jo også efter en sorround reciever, men her vil jeg også gerne have en i et fedt design.. Jeg synes at alle recievers ligner hinanden, og jeg er bare møgtræt af det design de har..(jeg tænker på sony, denon, pioneer osv..) findes der ikke recievers med et lidt mere udfordrene design? noget lignende denons s-301? jeg har valgt at sætte budgettet til max 8.000kr i første omgang.. Og recieveren behøves kun at være 5.1, men skal til gengæld så også have hdmi..

håber nogen kan komme med nogle forslag..

mvh. Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• sætningsskade På hus 1.250 kr.
  • Fugning at kælderdør indvendigt 1.200 kr.
  • Maskinen tager ikke vand ind. 900 kr.
  • Tilstoppet vask 1.000 kr.
  • Cylinder i dør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sorround reciever i anderledes design
  • #1   14. jan 2007 jeg kan da lige nævne at jeg er smask forelsket på designet af Classé's forstærkere, men synes ikke lige at jeg vil betale så mange penge for en reciever..

• #2   14. jan 2007 dem har jeg godt nok kigget lidt på, men jeg synes ikke rigtigt at jeg får oplyst noget som helst om dem.. man ved ikke hvor mange watt f.eks. (ikke der hvor jeg har kigget ihvertfald) og så synes jeg også kun at det er de virkeligt dyre som er med hdmi:(

Kommentér på:
sorround reciever i anderledes design

Annonce