{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi skal have udført reparation af vaskemaskine i vaskerum i ejerforening 650 kr.
  • Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er bedst til sorround?
  • #1   7. okt 2005 Mit bud er en yamaha rx-v1500 den koster godt nok 5500kr på hifiimport.dk jeg har selv rx-v1400 den er kanon til prisen rigtig fed lyd i surround. har selv haft en denon avr3300 for et par år siden men syntes at lyden var ret firkantet så min lillebror fik den,og så var jeg rundt og høre en del til 10k stk men så faldt jeg over min yamaha til 5000kr og den har jeg haft siden og er meget glad for den især i surround der er den super.Har ik hørt så meget harman/kardon men har kun hørt godt om dem

• #2   7. okt 2005 Denon er det bedste helt klart.. : ) men hver sin mening

• #3   8. okt 2005 NAD, det er jeg glad for, prøv at tage ind i en af landets HIFI-klubber, og spørg om vejledning, de vil gerne hjælpe.

• #4   8. okt 2005 kommer an på hvad du vil have

et der spiller godt i det hele
    eller kun lavet til dvd og sådan noget

prisen har jo også en faktore

• #5   9. okt 2005 helt sikker NAD.. det spiller max..

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 59
    #6   17. nov 2005 Spurgte om nøjagtig det samme i samtlige hfk'er da jeg skulle have min soroundforstærker(Denon AVR-2106), og fik at vide at det bedste køb du kunnne gøre mht. sorround var UDEN TVIVL DENON. Nad har lige det der ekstra finish ved stereoren, men Denons teknologi omkring sorround er den førende på markedet.

ps: ved det da jeg har hørt mange af dem der er på markedet.

• #7   22. nov 2005 Jonas hvad er det for noget lort at siger. Denon er meget bedre end NAd. Nad er overhovedet ikke noget godt eller dyrt mærke. Det er bare blevet kendt fordi det ikke er så dyrt og man kan få effekt forstærker som passer til. Helt klart Denon

Kommentér på:
Hvad er bedst til sorround?

Annonce