{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Bose 535? {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg har ikke så meget forstand på det hifi sjov her. jeg har et dejligt stereo anlæg og et Logitech Surround system der er koblet til min dvd og computer, men den ene højtaler er begyndt at skratte og så faldt jeg over Elgiganten har tilbud på et Bose lifestyle 535, men synes det får meget blandede anmeldelser på nettet nogle sværger til det sæt som det bedste der findes og andre synes det slet ikke er pengene værd?
mit spørgsmål er nu, er det pengene værd, eller kan man lave noget der er bedre til en billigere pris og jeg har ikke plads til et kæmpe anlæg, så det skal være nogle kompakte af en slags?
håber der findes nogle kloge mennesker derude der kan hjælpe lidt med dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bose 535?
  • #1   15. sep 2014 Hejsa.

Jeg synes at du skulle tage i Elgiganten og høre sættet, det ville være det mest optimale. Jeg har ikke hørt bose lifestyle 535 med egne øre, men tror der findes andre alternativer der ville lyde bedre til den pris.

Jeg ved der er mange andre herinde der er lidt bedre til at guide dig. Men for eksempel tror jeg sagtens du kan finde dig en ordentlig receiver, med tilhørende kompakthøjtalere. Nu ved jeg ikke helt hvad du tænker i forhold til størrelse og hvad du forventer lydmæssigt? Surround? Og maks. pris?

• #2   15. sep 2014 ved jeg heller ikke helt selv smiley
    men har sådan set nogle guld højtalere og en god stereo forstærker man kunne sætte op som forstærker til fronthøjtalerene, og lure lidt på at bruge mine gamle logitech satellitter som baghøjtalere. ved godt de ikke er optimale, men det er jo kun til effektterne høre kun musik i stereo. men lige pt virker anlægget uden skrat fra centerhøjtaleren så måske det bliver udsat med nye smiley

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #3   16. sep 2014 Jeg kan og vil ikke med god vilje anbefale Bose.
    Der er bedre, billigere og mere brugervenlige alternativer - Alt i samlet pakke.

Det du skal gøre op med dig selv før du begynder er hvad der vægter højest. Er det god stereo lyd til musik, ser du mange film og er du design fanatiker.

Bare for at give dig en ide. Så tag ikke dette som en endelig løsning, da det vil kræve længere søge tid.

http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-kompakte-hoejttalere-focal-sib2-xl-p-387.html

4 stk af disse.

http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-nr1604-71-receiver-p-1016.html

http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-subwoofere-boston-cs-sub10-ii-p-1041.html

Også en center i samme design. Løber op i MAX 10.000 og spiller efter min overbevisning langt, langt bedre end Bose.

Men som sagt, var dette bare for at vise hurtigt. Så kom endelig med mere info. Så kigger vi på det derfra smiley

• #4   16. sep 2014 Casper L,

Sådan noget som Peter S linker til, var også sådan noget jeg havde tænkt: Ikke lige præcis produkterne, men selve ideen. Og som du kan se er det billigere end at købe Bose systemer.

Kommentér på:
Bose 535?

Annonce