{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

hvilket valg a ny subwoofer her og nu {{forumTopicSubject}}

er igang med og ska have den nye subwoofer hjem

valget ligger mellem 3 svs modeller

http://www.av-connection.dk/?PGr=6083&PicGr=8322&ML=2160

http://www.av-connection.dk/?PGr=5344&ML=2160

http://www.av-connection.dk/?PGr=5349

den skal mest bruges til film og xbox spil.. min stue er 22 kvm den må godt kunne give en del så det kan føles har normalt altid varet til lukket da basport som regl altid har vare vendt mod væg..

forstærker onkyo TX-nr609b
front højtaler Dali 18 mk1

resten lige meget

men er så meget i trivl ang de 3 modeller hva ville i vælge og etv hvorfor

kan ikke tage over og høre dem bor sjælland ...

er der et par venlige sjælge der etv kunne komme med fif mit max beløb er 5000.-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket valg a ny subwoofer her og nu
  • #1   11. feb 2014 1 ser ud til at være der godt velopbygget ud der godt kan smide noget power ud smiley men nr 2 ser os ret spændene ud 3 fanger mig ik så meget smiley

  • #2   12. feb 2014 3 var den jeg tænkte mest over eller 1 for og prøve en rå 10 tommer med port..

    2 tænker den fylder noget i landskabet....syntes det svært især når man ikke kan prøve høre inde... ak gad man boede der over i det jyske nu


  • #4   12. feb 2014 Har de ikke en afdeling i Odense ?


  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 61
    #5   12. feb 2014 Jo smiley

  • #6   12. feb 2014 To eller tre. De har begge indbygget dsp, som er super brugbart når man har en subwoofer.

  • #7   12. feb 2014 Ud fra data fra de 3 ville jeg personligt vælge 3éren fordi den er lukket og det giver en strammere bas + den har en fin kurve .. Du vil nok fortrække 2éren fordi den kan lave mest larm. 2éren er en 12" og med koniske ender i begge ender af basporten for at reducere portstøj.. 1éren er en 10 og der er vist kun konisk i den ene ende så der kan være mere portstøj.

    Tag ned og lyt på dem og vælge en i butikken smiley


  • #8   12. feb 2014 Er fra midt sjælland og kommer ikke lige over broen sådan lige i fremtiden men som skrevet lidt oppe heldte jeg også mest til 3 grundet lukket kasse samt den skulle give en mere stram lydefekt ...

    og indbygget dsp og de mål den har ville passe godt ind hvor den forhåblig ska stå.. .


    men saiger pænt tak for en masse brugbart svar.. så ska nummer 3 hjem...


  • YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #9   12. feb 2014 Har selv 3'eren og den er vild nok smiley du skal bare huske og placere den rigtigt!

  • #10   12. feb 2014 Har også 3. Lækker woofer.

    De har ikk svs i afdelingen i odense kun i Sønderborg.


  • #11   12. feb 2014 så glæder jeg mig for det bliver den der kommer hjem inde mandag

    har lige haft

    Monitor Audio RSW 12 opfyldte ikke helt mit behov

    og Dali swa 12

    så glæder mig til den svs


  • #12   13. feb 2014 så kan det godt blive fredag nummer 3 er på vej hjem tak for alt info og etv råd... nu skal tiden bare gå

Kommentér på:
hvilket valg a ny subwoofer her og nu

Annonce