{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

kim B
kim B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Køb af fronthøjtallere til at hænge på væggen {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efer et sæt gode brugte højtalere til at hænge på væggen. De skal spille rigtigt godt og må ikke være for store, så bliver konen sur. Dog tænker jeg de skal være lidt større en de små sattelit højtallere vi har i dag.

Jeg kan se der er en herinde som har en Ki-Sub signature til salg, er det et godt køb? Det hele skal primært bruges til Surround.

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af fronthøjtallere til at hænge på væggen
  • kim B
    kim B Tilmeldt:
    feb 2014

#2   10. feb 2014 Jeg har en Sony STR-DN1040.

Jeg tænker at bruge maks 2000 kr pr stk. Gerne mindre smiley
    Har lidt kig på DLS flatbox large, man kan få dem i Sverige til 2000 svk pr stk, men ved ikke om de er ordentlige?

• #3   10. feb 2014 XTZ skulle vist være rimelig gode og billige. Men har ikke selv hørt dem.
    Jamo Classic 4 spiller udmærket, og er ikke så store og kan fås billigt brugt.

• #4   10. feb 2014 jeg ville kigge lidt på SA Talent http://www.av-connection.dk/?PGr=3068&PicGr=4082&ML=1220
    ved godt den er lidt over dit budget (hvis vi snakker ny, men de dukker en gang i mellem op på brugtmarked til ikke særlig mange penge)

• #5   10. feb 2014 Tænker lidt nogle B&W 602 S3 eller S2 ?

• kim B
    kim B Tilmeldt:
    feb 2014

#6   10. feb 2014 Tusinde tak for alle input.

Jeg har valgt flatbox large som for og center højttaler da jeg synes det gav mest mening i forhold til pladsen. Efter sigende skulle de spille ret godt og jeg fik en super pris i Sverige. Så har jeg købt en KI sub signature og håber det hele kommer til at lyde godt sammen. Hvad tænker i?

Mvh Kim

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #7   10. feb 2014 Hvis det kan lade sig gøre stadig at finde Klipschs gallery serien. Så kunne G-28'erne være super fede både som front og center! De spiller rigtig fedt og har et kanon design! Utrolig konevenlig højtaler, til trods for deres lidt tunge og mørke amerikanske lyd.

Alt i alt, en hamrende fed højtaler!

Kommentér på:
Køb af fronthøjtallere til at hænge på væggen

Annonce