{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Morten J
Morten J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Bose vs Beolab 5 {{forumTopicSubject}}

Hej mit spørgsmål går på jeg har et Bose Lifestyle 48, men tænker på at sælge det og få fat i nogle Beolab 5, jeg elsker lyden bagved mig når jeg høre en granat sprænge i en film, men vil godt havde lidt mere klar lyd. Men vil 2 beolab 5 kunne godt gøre for det, og jeg vil ikke havde et andre mærker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bose vs Beolab 5
  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    dec 2013

#2   30. dec 2013 Ja det skulle gerne være surruond Sound, men det bliver nok lige dyrt nok og skal ud og købe så meget istedet, havde håbet på de 2 højtalerne spillede så godt i sig selv, det opvejede for bose anlægget

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    dec 2013

#4   30. dec 2013 Haha, men jeg har et Loewe tv og vil helst ikke skifte det ud med et B&O, så skal jeg vil ud og havde fat i en receiver ?

• #5   30. dec 2013 Hvis du har surround modul i dit Loewe tv kan du sagtens benytte beolab 5 højtallerne men du for ikke surround med kun 2 højtallere. Men så kan du senere købe nogle baghøjtallere. Men hvilket Loewe tv har du?

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    dec 2013

#6   31. dec 2013 Jeg har et Loewe individual compose led ca. 3år gammelt. Men der er jo ikke Højtalere i selve Tvét

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    dec 2013

#8   31. dec 2013 Ok, tænker lidt over det, men siger mange tak for hjælpen

• #9   1. jan 2014 Jeg har fået oplyst af et Panasonic/ Loewe center at beolab højtallere sagtens kan tilsluttes direkte til Loewe tv'et og fungerer på samme måde som hvis tv'et havde været et B&O tv. Bare surround modulet er indbygget i Loewe tv'et også.

Så jeg ville forhører mig hos din forhandler hvis jeg var dig

Kommentér på:
Bose vs Beolab 5

Annonce