{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Nad t747 {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri

Jeg har pt en nad t747 (som ikke har arc), og jeg kan ikke få den til at spille surround i det rigtige format når jeg ser film, selvom jeg synes den burde kunne det med dolby digital plus.
Har kigget på en denon x2000 nu, som jeg kan bytte mig til for at lille ekstra beløb, er jeg bedre stillet med den ift at få "rigtig" surround lyd? Den har nemlig arc, som jeg umiddelbart har fundet frem til at det er det man skal bruge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nad t747
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   9. mar 2022 Hvordan fodrer du den med lyd? hvis det f.eks. er optisk kabel fra dit tv kan du komme ud for at signalet downmixes til stereo.

  • #2   10. mar 2022 Jeg har fodret med fra tv med optisk ja, og du har helt ret i jeg kun fik stereo ud af det ?? men forsøgte også via hdmi, og der var samme problem, bare hvor jeg ikke kunne få noget lyd ud på samme tid

  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #3   10. mar 2022 Du skal nok ind i tv'ets lydinstillinger og se om den ikke kan outputte det rene signal uden nogen ændringer

  • #4   10. mar 2022 Nu må i ikke hænge mig helt op på detaljerne men jeg mener at optisk kun er 2 kanaler og med hdmi skal du selv vælge lydformat på din reciver, sådan var det i hvert fald på min gamle harman kardon.
    Med hdmi arc kan den selv skifte lydformat men hdmi arc er begrænset til 5.1 formater.
    Hdmi Earc fungere som alm arc men understøtter op til 7.1.
    Håber det var til hjælp.


  • #5   12. mar 2022 Jeg har byttet til denon nu, og det spiller bare max. Tak for jeres hjælp ??

Kommentér på:
Nad t747

Annonce