{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

kompakt surround? {{forumTopicSubject}}

hey skal ha købt mig et surround anlæg her på et tidspunkt. og er begyndt at kigge lidt efter et. havde noget lignede dette i tankerne

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTB3560/philips-5-1-hjemmebiograf-3d-blu-ray-htb3560

dog er jeg villig til at smide omkring 5000 kr efter et for at få en nogenlunde kvalitet.

og grunden til det skal være sådan et lille et er at jeg går mere op i stereo delen hvor jeg har b&w dm 683 højttalere. onkyo c 7070 afspiller og onkyo a7090.

så der er ikke lige plads til et par store gulvhøjttalere til surround delen også.

så kan i komme med et godt bud på et lille snurrerundt system til omkring 5000?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kompakt surround?
  • #1   24. maj 2013 har selv en surround reciver jeg kan smide på det. hvis sådan en ikke medfølger i jeres forslag smiley

  • #4   24. maj 2013 tak. nu er jeg så bare ikke så glade for dem.
    min plan var inden jeg købte min forstærker og cd afspiller. at jeg ville have købt en marantz surround forstærker og en cd afspiller til den. for 13000 kroner i alt. og skrev så til dem at hvis jeg nu købte det om de så kunne give et signalkabel med uden beregning. og det ville de gerne. jeg skrev så jeg ville vende tilbage om 14 dage så jeg havde råd til det.

    og det gjorde jeg så og skrev e-mails til dem hver dag i en uge hvordan jeg lige skulle gøre med det kabel der.

    men jeg fik intet svar.
    så tænkte jeg fuck dem. av-connection får lov at få mine penge i stedet for smiley


  • #6   24. maj 2013 fine bud andre

    dali'er kunne det nok godt blive til smiley
    selvom jeg nu selv havde kigget på sådan noget her

    http://www.av-connection.dk/?PGr=5688

    men nu er jeg jo også lidt onkyo mand smiley


  • #7   24. maj 2013 jeg snakker om hifi-freaks.dk . dem er jeg ikke så glade for smiley self kunne jeg have ringet til dem. men hvis de havde interesse i at sælge noget så var det mindste de kunne gøre sku være at svare på mails smiley

  • #10   24. maj 2013 har aldrig rigtig hørt sådan nogle plastik højttalere så skal ikke kunne sige det.
    kender ikke de dali stile men kan da tage forbi klubben en tur og høre dem.
    der er ingen der siger jeg ikke kan købe en onkyo reciver til dem bagefter.
    men jeg ville helst lade vær da jeg allerede har en der kun er 2-3 år gammel og næsten ikke brugt, pga lorte højttalere før i tiden smiley


  • #11   24. maj 2013 ja må vidst hellere forbi dem en tur. de kan vel få det hjem til en demonstration? plejer de ikke være flinke nok til det? nu er jeg fra østjylland så det bliver hvertfald ikke turen til roskilde for at høre dem smiley

  • #15   25. maj 2013 Det spiller ellers godt smiley

  • #17   25. maj 2013 andre på et eller andet tidspunkt skal jeg da .
    men har først lige fået købt mit stereoanlæg .
    og har 4 cw basser jeg lige skal have skiftet kant på(regner med at gøre det selv)
    og så kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg skal købe en ps3 igen eller om jeg skal vente til 4'eren kommer.

    de par små ting der skal jeg lige have ordnet før jeg får råd til det snurrerundt smiley


  • #18   25. maj 2013 har også kigget lidt på sådan et sæt her idag altså bare på nettet

    http://www.cableman.dk/system-audio-saxo-surround-5-0-mini-hvid/

    og syntes også det ser rimelig fornuftig ud i forhold til størrelse . men ved intet om hvordan det spiller.


  • #19   25. maj 2013 andreas h

    har kigget lidt på det. og syntes også det er et meget pænt sæt.
    nu siger du at det spiller godt og andre mener at det er noget lort.
    men det er jo igen den med hvordan ens øre høre lyden.

    men tak for bud, vil tage det med i overvejerlsne smiley


  • #21   26. maj 2013 nææ jeg kender dem ikke. syntes bare lige de var flotte smiley

  • #22   26. maj 2013 Når det først er spillet til, lyder det squ fremragende må jeg indrømme smiley Har haft mit siden sommer sidste år, og det spiller bare bedre og bedre smiley Se mit fotoalbum evt. smiley

Kommentér på:
kompakt surround?

Annonce