{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.726 visninger | Oprettet:

Frederik B
Frederik B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64

Højtalere til konfirmand {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er en konfirmand som er på udkig efter nogle fede surround højtalere, med en Receiver. Budget er på ca 5 K.

Jeg har også haft oprettet dette forum: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121367&PN=13&title=bedste-soundbar

De relevante er fra side 13 og frem. Her er hvad de stort set anbefalede på Recordere.dk:

Receiver (skal være surround) :

Denon AVR 1513 eller 1713:

(link fjernet)

Kompakt højtalere:

Dali Zensor 1:

(link fjernet)

eller

Dali Concept 1:

(link fjernet)

Måske Dali Lektor 1: (link fjernet)

Til de ca 5 K har jeg penge til Subwoofer/Center. Hvad er vigtigst og hvorfor.

P.s. Dette kunne måske også være et godt bud: (link fjernet)

Håber meget i kan komme med gode bud på hvad der er bedst og hvorfor.
Hilsen Frederik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højtalere til konfirmand
  • Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#1   24. mar 2013 Ja det gør jeg hvilket var grunden til at der blev linket dertil.

NAD forstærkere koster fra 15 K som er over mit budget på de ca 5 K for alt.

Hvorfor Lektor 1 istedet for et af de lidt billigere Dali?

Nej må Ikke være brugt.

Hvad er bedst: Subwoofer eller Center til at starte med? Kan ikke bygge fuldt ud endnu

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#3   24. mar 2013 Det er også til musik, fordi jeg vil tilslutte min pc til faldskærmen. Så skal også kunne bruges til f.eks. YouTube. Hvad vil du anbefale og hvorfor?
    Hilsen Frederik

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#4   24. mar 2013 Tak og ja vil også tage hen og lytte imorgen nok smiley
    Kan du linke til en sub som ellers er god sammen med Dali ... Og holder sig på de ca 5 K for både højtalere, sub og receiver

• #5   24. mar 2013 Jeg havde nappet sådan 4 stk af dem her:
    http://hifistore.dk/q-acoustic-73/q-acoustic-2000i-serie-74/q-acoustic-2020i-327.html

Subwoofer:
    http://hifistore.dk/q-acoustic-73/q-acoustic-2000i-serie-74/q-acoustic-2070si-aktiv-subwoofer-339.html

Receiver:
    (link fjernet)

Højttalerne og receiveren har begge modtaget mange flotte anmeldelser, og blevet kåret til de bedste produkter i prisklassen:

http://www.whathifi.com/review/2020i
    http://www.whathifi.com/review/vsx-922
    http://www.eisa.eu/award/11/european-ht-receiver-2012-2013.html

Syntes du skal vælge subwoofer fremfor center, og så tilkøbe center når pengene er der. Så små højttalere kræver en sub, for og levere kraftfuld og imponerende lyd.

Når så du har råd til center, så finder du den her:
    http://hifistore.dk/q-acoustic-73/q-acoustic-2000i-serie-74/q-acoustic-2000c-centerhoejttaler-335.html

• #6   24. mar 2013 Denon 1713 vs Pioneer 922

Denon: 130 watt per channel (6 ohm, 1 kHz)

Pioneer: 150 watt per channel (6ohm, 1 kHz)

Og skulle vi lige tage et kig bagpå dem?

DENON:

profilbillede
  • #7   24. mar 2013 PIONEER:

profilbillede
  • Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#8   24. mar 2013 Takker for forslagene. Er blevet overbevist om at købe
    PIONEER VSX-922-K RECEIVER til denne pris.

Dog vil jeg meget gerne høre den og ved ikke hvilke forretninger der har denne i Køge eller omegn (Næstved eller Roskilde)

Højtalerne har modtaget flotte test resultater, men er ikke overbevist om at der kan komme god lyd ud af så små højtalere.
    Derfor er jeg stadig lidt mere til: (link fjernet) eller billigere alternativer fra Dali.

Men Helt klart Pioneer takker meget for det. Vil også vælge Subwoofer men ved ikke hvilken jeg skal vælge.
    Vil gerne købe den (igen) nær Køge som Køge, Næstved eller Roskilde.

Håber i kan vise mig flere højtalere, som virker mere overbevisende, kan linke til Pioneer forhandlere nær Køge og gode Subwoofer. Hvor det samlet set ikke kommer meget over de 5 K men tak smiley

• #9   24. mar 2013 "er ikke overbevist om at der kan komme god lyd ud af så små højttalere"

I forhold til Zenzor 1 er Q Acoustic 2020I, 4,5 centimeter dybere, 0,8 cm bredere, 0,4 cm højere, samt de vejer 0,8kg mere. Bare lige til info smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#10   24. mar 2013 Tak for info, vil lige lytte mig frem i HI-FI klubben inden køb.

Hvad med Sub, gerne et link hvis i ikke mener den jeg har linket til er god. Gerne

begrundelse

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#11   25. mar 2013 Nogle med ideer til Sub, stadig indenfor budgettet?

• #12   25. mar 2013 Hvis subben ikke skal være i samme serie/design som din surround, og gerne må koste omkring de 5k, så havde jeg valgt denne:
    http://cdon.dk/hjemme-elektronik/xtz_12.18_ice_high_gloss_sub-16991156

Hvis du gider og vente på de får den hjem, er det faktisk en rigtig god pris, de tager omkring en tusse mere andre steder.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#13   25. mar 2013 Det er alt for dyrt. Da jeg mente budget på ca 5000 mente jeg både højtalere, receiver og Subwoofer smiley

• #14   25. mar 2013 Haha! Har du ikke haft matematik i skolen?!?

4 x Zensor 1 + Pioneer 922 = 6655kr

Så har du allerede overskredet dit budget med 1655kr. Så det du vil ha vi skal finde er en subwoofer hvor man får 1655kr smidt i nakken, bare for og komme og hente den??

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#16   25. mar 2013 Ja det er det Whazz, håber i kan linke til nogle indenfor mit budget

• #17   25. mar 2013 Nårh okay! Så forstår jeg jo straks! Så har vi hele 343kr tilbage til og finde en god subwoofer smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#18   25. mar 2013 Sådan ca. Måske op til de 1000.kr

• Eak
    Eak Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #19   25. mar 2013 ...

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#20   25. mar 2013 Ingen med ideer med en Subwoofer til omkring 1000.kr?

• Eak
    Eak Tilmeldt:
    mar 2013

#21   25. mar 2013 (link fjernet)
    - Det er ikke det store men kan bruges smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#22   25. mar 2013 Tak smiley Flere bud modtages gerne

• Eak
    Eak Tilmeldt:
    mar 2013

#23   25. mar 2013 Ellers kan du sikkert finde noget brugt til 1000kr som er større! såsom denne her til billigere pris http://www.dba.dk/andet-maerke-dali-a-10wd/id-90765908/

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#24   25. mar 2013 Må ikke købe brugt for mine forældre så det skal være nyt og ikke over 1000.kr

• Eak
    Eak Tilmeldt:
    mar 2013

#25   25. mar 2013 Okay, har selv PIONEER VSX-922-K og er ret glad for den.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#26   25. mar 2013 Tak for info, det er også denne jeg har besluttet mig for at købe (medmindre Yamaha kan levere et bedre lydbillede til prisen)
    Og som sagt søger stadig info om højtalere (ca 1000.kr/stk) og Sub (også ca 1000.kr)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#27   26. mar 2013 Hvad med disse: (link fjernet)
    Under brugeranmeldelser mener alle der er god kraftig bas i dem.
    (lyder nok lidt dum men er dette ligesom en subwoofer, højtaler eller blanding? Og skal man tilkøbe noget udover Receiver?)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#28   26. mar 2013 Ingen??

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#30   26. mar 2013 Ellers tænkte jeg på at kunne købe en som Subwoofer?, da den er billigere og nok også bedre end Argon subwoofer også fra HI-FI klubben...

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#32   26. mar 2013 Mente bruge den som Subwoofer, da alle roser den gode bass der er i.. Eller er der bedre alternativer til Subwoofer til 1000.kr

• #33   26. mar 2013 Ja bas men ikke sub. en sub spiller kun de dybe toner hvor en bas derimod går meget højere. De egner sig ikke som sub overhovedet.

Du får meget mere ved at smide lidt ekstra i og køber sådan en fætter http://danstv.dk/shop/xtz-99w-8-3797p.html

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#34   26. mar 2013 Tak, havde lige håbet jeg kunne bruge disse.

Den du linker til ser også ud til at være god. Men der skal helst ligge en butik eller være tæt på der jeg bor hvor man kan få den lavet hvis der bliver problemer (Køge eller omegn). Lidt ligesom med computersalg.dk De har ingen fysisk butik, men ligger tæt på hvis der skulle være problemer
    Eller tæt på Ringkøbing/omegn (fordi der er lejet sommerhus, men først i den anden sidste uge af sommerferien. Så kun hvis det er ventetiden værd)

• #35   26. mar 2013 Det kan lade sig gøre hvis du går op i de store modeller men er stadig ikke det samme og hvem gider (ud over mig) have en sub på størrelse med et klædeskab når man kan få mindre som gør det bedre plus så stiger prisen også.

xtz subs bliver rost utrolig meget og jeg betvivler slet ikke deres lydkvalitet og deres effektivitet så der skulle ikke være noget at frygte. Jeg bor i modsat ende af dk så har ingen anelse om hvad i har af forretninger der ovre smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#37   26. mar 2013 Mange tak for erfaringer begge 2 smiley
    Vil så købe denne subwoofer. Men inden da vil jeg gerne vide hvordan den er ifht QAcoustic subwoofer klarer sig (hvis jeg ikke er tilfreds med Argon i HI-FI klubben)
    1600.kr

Receiver: PIONEER VSX-922-K til 2700.kr
    Højtalere: Dali eller QAcoustic 1000.kr/stk

Men her er problemet så at budgettet var på 5K. Nu er jeg oppe på 6300.kr Ialt som er For dyrt. Hvordan får jeg ''sparet'' ca 1300.kr uden at gå Meget ned på lydkvaliteten?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#39   27. mar 2013 Hvad så med lyden til f.eks. Basshunter? Der kommer vel langt fra ligeså god lyd kun fra Dali eller QAcoustic, eller tager jeg fejl?

• #40   27. mar 2013 Med et så fast et beløb som dit så må du gå på kompromi med noget af det, evt købe noget af det brugt for at det så kan lade sig gøre og ellers må f.eks sub komme til senere smiley Rom blev heller ikke bygget på en dag og tvivler på at der er mange herinde som købte hele deres anlæg på en gang smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#41   27. mar 2013 Ja det har du nok ret i smiley Dog tænker jeg om man ikke kan blande.
    Vælge 1 Cerwin vega højttaler: (link fjernet)
    Og 1 Dali ... højtaler
    Bedste lyd er Dali, bedste bas er Cerwin Vega... Kan dette lade sig gøre og senere hen så købe en Dali mere?

• #42   27. mar 2013 Kan man? ja... Bør man? nej.

Lyden i dem er vidt forskellig samt udseende passer heller ikke sammen så det vil du fortryde stort.

"Senere hen købe en dali mere?" Hvorfor så ikke vente med den sub og du skal tænke på at lyden er ikke ens om du hører et sæt dali i hifiklubben eller om det er derhjemme. Rummets størrelse har bla ( der er mange andre faktore som også spiller ind) meget at sige når det kommer til at levere bas så de dali kan let give en bedre bas hjemme hos dig end når du hører dem i butikken smiley

• #44   27. mar 2013 Whazz, tænkte det samme men undlod at skrive det smiley

Men ja og hvis du også gerne vil have vellyd så kan du gå efter de lidt ældre modeller hvor du klart for langt mere for pengene både hvad angår lydkvaliteten samt bassen smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#45   27. mar 2013 Tak det lyder som en god idé Whazz, med at købe 2 CV, og Rene k er vidst enig smiley
    Så dropper jeg at købe 1 Dali og 1 CV.
    Men da CV ikke skulle have ligeså god lyd, går det så ikke udover f.eks. Action film, hvor der ikke er noget bas?

(Vil nok tage ned og høre dem i dag i HI-FI klubben, men kan de også anbefale højttalere til værelser og ikke kun stuer?)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#47   27. mar 2013 Fedt tak smiley
    Ellers har jeg også haft set på XTZ 93.22 WMT HØJTALER
    http://danstv.dk/shop/xtz-93-22-3691p.html

Grunden til jeg ellers også overvejer disse er at nogle herinde anbefaler XTZ (dog kun som Sub, men måske er de gode som alm. højtalere?)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#49   27. mar 2013 Ja, desværre. Skal jeg hellere holde mig til CV når der mangler en Sub?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#50   27. mar 2013 Undskylder for jeg hele tiden finder flere. Har set på System Audio http://www.nbradio.dk/shop/system-audio-saxo-7752p.html
    Som roses ligemeget om det er det helt billige til 1800.kr for et sæt eller 3000.kr for sæt.
    Fordelen ved at købe hos nbradio.dk er at det ligget tæt på. Hvad siger i herinde til System Audio Saxo xx

• #52   27. mar 2013 Nøjes med cv højtalere... jeg har i 3 år kun haft mine vs15 men for delen en film kunne stadig være spændende med effekter samt nogle af de ældre modeller er en del mere velspillende sammenlignet med de nye.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#53   27. mar 2013 Takker igen. Kan i ellers linke til nogle spændende højttalere fra nbradio.dk hvis jeg ikke er tilfreds med dem i HI-FI klubben?

• #55   27. mar 2013 André. en skam at du bor så langt væk og at du ikke har dine xtz subs mere for så kunne vi have testet det for jeg er nu rimelig sikker på at på at 2x15" slår en single 8" smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#56   27. mar 2013 Så lige nu er valget mellem: XTZ højttalere og CV højttalere.
    André kan du linke til højttalerne som du anbefaler?
    Og Rene vil du stadig mene at CV er det bedste valg?

• #58   27. mar 2013 Jeg har ingen linket da du ikke i 100år får mig til at linke til de nye modeller som hifiklubben sælger. Jeg vil anbefale noget ala dc15 ( pga biwiring mulighed) vs15 (pga de er lette at trække, kraftige) og ls15 ( fordi at de har en af de kraftigste 15") samtidig med at de alle spiller pænere end de nyere modeller smiley

• #61   27. mar 2013 Jeg har ikke lyttet til ve-8f så kan ikke udtale mig om bassen samt generelt hvordan den spiller og det eneste jeg har med 8" i er med dobbelt 8" så det er ikke det samme smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#63   27. mar 2013 Den CV der er linket til er denne: (link fjernet)
    Rene: Det lyder som fede højttalere, men hvor er der nogle forhandlere i DK hvor en af disse Ikke er brugt?
    Mit værelse er ca 8 Kvadratmeter
    Så måske er CV ve-8f altså et oplagt valg?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#65   27. mar 2013 Tak, er der flere til mit ''Lille'' værelse som ellers kan bruges?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#66   27. mar 2013 P.S. Den forstærker du linker til er jeg ikke så meget til. Grunden er at jeg senere vil opgradere til et surround med højtalere. Gider ikke udskifte Stereo forstærkeren så hurtigt.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#68   27. mar 2013 Ja meget gerne, hvilket er grunden til jeg ellers ville købe Pioneer Receiver: PIONEER VSX-922-K

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#70   27. mar 2013 Citat: aerik

Har haft de nævnte CV højtalere, de er fine, men ikke et best buy. Var ikke overvældet over lyd, sys de manglede lidt mellemtone, og bassen er ikke som CV var i gamle dage

MIG: Hvilken løsning vil du så anbefale. Som sagt Ikke brugt, og skal gerne kunne klare Basshunter i noget tid uden Subwoofer?

HAM: Må andre mere kompetente komme med et bud på. Var ikke tilfreds med dem, hverken med min nad eller pioneer forstærker

EN ANDEN:
    Jeg tror, Aerik mener, at Cervin-Wegaerne ikke var gode sammen med NAD'en eller med Pioneer'en.
    Det har noget med at gøre, hvordan en given forstærker "farver" lyden og da højttalerne gør det samme, så kan man opleve at begge enheder trækker lyden i den "forkerte" retning, hvad angår lys/mørk eller livlig/tung lyd, om du vil.

De kan også komme til at ophæve hinandens "farvning" af lyden.

Så du skal i et vist omfang tage højde for dette, når du vælger forstærker og højttalere, men som sagt: Ud og brug ørerne, for det er dig og kun dig, der skal leve med dit valg.
    Så uanset om nogle anbefaler den ene sammensætning og andre en anden, så er det i sidste ende dig, der skal betale og dermed også dig, der bestemmer.

LINK: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121367&PN=19&title=bedste-soundbar

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#71   27. mar 2013 Sorry det var ikke sådan ment Whazz

• #72   27. mar 2013 Frederik, nej de nævnte modeller er ca 15 år gamle så de fåes kun brugt men som andré skriver så er 15" heller ikke oplagt til 8kvm dog kunne 10" sagtens gå.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#73   27. mar 2013 Har du nogle ideer André?
    Enten med udskiftning af højttaler
    eller Receiver
    eller vælge begge dele?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#75   27. mar 2013 Men det kan pengepungen ikke. Ellers er der også disse fra CV:
    (link fjernet)
    Hvilket er bedst? Denne CV eller den lidt større, til mit væresle på 8kv2 Svar gerne hurtigt tilbage da jeg snart skal afsted til HI-FI klubben

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#77   27. mar 2013 Men har hørt at Denon skuffer ifht bl.a. Pioneer som jeg havde tænkt mig at købe.
    Højtalerne er fede så det kunne jeg godt overveje. Har også haft kontakt til ejer af siden og han skrev tilbage at vi måske kunne finde en god pris efter min konfirmation.

Lige nu vil jeg gerne høre anbefalinger som de har i HI-FI klubben som højttaler. Lige inden jeg tager afsted

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#78   27. mar 2013 André og jer andre, kan i ikke lige give en melding om hvad i syntes er bedst. Her inden klokken 13:15?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#81   27. mar 2013 Tager ud og lytter her når toget kommer, men gider du så ikke hjælpe efter jeg har været derude og lytte, hvis det er jeg oplever dårlig lyd på f.eks receiveren ? Ellers skal jeg nok lade være med at irretere

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#83   27. mar 2013 Tak for du ikke har opgivet mig helt. Skal ud til HI-FI klubben i Køge (bor på landet derfor tager jeg toget til Køge)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#85   27. mar 2013 Hej igen, nu har jeg været nede forbi HI-FI klubben. De anbefalede mig at købe Dali Zensor 1, og af gulv højttaler anbefalede han CV. Men han sagde der skulle en stor receiver til 4K for at trække den (derfor tænker jeg på Pioneer)
    Fik ikke mulighed for at afspille højttalerne da de ikke var tilsluttet til tv.
    Derfor er jeg rimelig meget på bar bund. Det eneste jeg kan bedømme er udfra hvad sælgeren sagde og udseende.
    Nogle idéer til hvad jeg kan gøre udover råd herinde fra? Skal jeg lytte til sælgeren og købe CV hvis jeg investerer i en dyr Receiver (Pioneer til de oprindelige 4000.kr) eller købe Dali og så investere i en Denon Receiver?
    Håber meget i gider hjælpe endnu engang med hvad der er det rigtige at gøre.

• #86   27. mar 2013 Haha LOL

Det rigtige at gøre er og lytte inden du køber. Har aldrig hørt om en hifiklub hvor man ikke kan lytte til produkterne inden man køber smiley Kan desuden ikke lige gennemskue hvorfor de skal være tilsluttet et TV, før en prøvelytning er mulig smiley

Man du kan aldrig komme i en situation hvor det vil være anbefalelses værdigt og vælge en Denon receiver, da nærmest alt andet slår dem på pris/kvalitets forhold.

profilbillede
  • Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#87   27. mar 2013 Er heller ikke sikker på det skulle tilsluttes tv, men ved ikke hvorfor, han forklarede det ikke.
    Er der andre steder hvor jeg ellers kan få lyttet til produkterne inden køb som ligger i nærheden?
    Havde heller ikke selv tænkt på Denon. Hvad ville i mene hvis jeg siger jeg vil købe CV gulvhøjttaler og Pioneer receiver? Og gerne hvor der er en butik i nærheden hvor man kan lytte til produktet eller online med mindst 14 dages fortrydelsesret.

Har bl.a. aftalt med ejeren af Danstv.dk at jeg kunne ringe efter min konfirmation og få et par gode tilbud.

Hilsen Frederik

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#89   27. mar 2013 Er der flere idéer til hvordan jeg kan få lyttet til højttalere og fundet de rette?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#91   27. mar 2013 Har ikke snakket med ham endnu, i tlf. kun skrevet via email, hvor vi aftalte at jeg kunne ringe hvis jeg stadig er interesseret efter min konfirmation.
    Han hed Dan Johnsen.

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#93   27. mar 2013 Bare for at være sikker (da jeg ikke har mulighed for at høre) så er XTZ bedre end Både Dali Zensor 1 og CV til prisen?
    Og med Receiver er det så ikke det bedste med Pioneer 922 som er anbefalet herinde og til pris på 2.700.kr? Eller nogle med bedre forslag?
    Hilsen Frederik

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#95   27. mar 2013 Tak så vil gøre dette køb efter konfirmationen , medmindre jeg får lov til at købe brugt, som dog ikke skal forventes. Her er linket til Pioneer:

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#96   27. mar 2013 (link fjernet)

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#98   27. mar 2013 Ja den bliver både anbefalet herinde og på Recordere.dk. Kom gerne med andre forslag hvis du mener Yamaha receiver er bedre.¨¨¨

Med XTZ er det så bedst med:
    1) http://danstv.dk/shop/xtz-93-21-3792p.html
    2) http://danstv.dk/shop/xtz-93-22-3691p.html
    3) http://danstv.dk/shop/xtz-93-23-3845p.html

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#100   28. mar 2013 Nej selvfølgelig ikke, er klar til et nyt anlæg til ca 5K ialt. Mange tak for hjælpen herinde smiley smiley

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#101   28. mar 2013 Men de skal kunne bruges til film... Hvad skulle jeg ellers investere i?

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#102   28. mar 2013 Hvad mente du så med de ikke er gode til film?
    Igen undskyld for alle spørgsmålene, vil bare sikre mig de er rigtige og gode nok selvom det til at starte med er uden sub

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#103   28. mar 2013 For det første, det er i Jylland og bor på sjælland.
    for det andet er de alt for store, fordi de skal være på 8 kv2. plads og vil ikke have de fylder det hele.
    Ellers tak smiley

• #106   29. mar 2013 Hvis jeg skulle anbefale en receiver så skulle det være:

Onkyo Tx-nr616 den koster en 450kr mere end Pioneer Vsx-922 på www.elgigantens.dk hjemmeside

Jeg står selv lidt i samme situation med at skulle vælge opsætning så var ude og hører en del forskellige budget Reciever inden for 4000kr klassen og efter min mening samt http://www.lydogbillede.dk/test/4-surround-receivere/ så er den "BUDGET KONGEN"

• Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

#107   16. apr 2013 Hej igen. Har været i HI-FI klubben sammen med min far. Vi hørte på Dali Zensor 7 og de lyder vildt godt. Ejeren sagde NAD C 316 sagtens kunne klare dem. Og han havde ret.
    Derfor overvejer jeg at købe disse Dali. Men ellers Tannoy V4 i ktradio. De skulle lyde ligeså godt og prisen er næsten 1000.kr billigere

Kommentér på:
Højtalere til konfirmand

Annonce