{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.826 visninger | Oprettet:

Martin P
Martin P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Valg af begynder-receiver {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har besluttet mig for, at købe min første receiver. Den skal bruges til musik og lille hjemmebio (5.1 er fint til mig).
Da jeg er HiFi-nybegynder kunne jeg godt bruge et par råd.

Jeg har kigget på følgende 3 receivere:

DENON AVR-1713 - pris: 2700 kr.
http://www.denon.co.uk/uk/Product/Pages/Product-Detail.aspx?Catid=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&ProductId=AVR1713

Pioneer VSX-827-K - pris: 2200 kr.
http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/VSX-827-K/page.html

Pioneer VSX-922-K - pris: 2668 kr.
http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/VSX-922-K/page.html

Når prisen tages i betragtning, hvilken er så det bedste køb? (Og hvorfor?)
Jeg regner som sagt ikke med at bruge mere end et 5.1-setup, så de ekstra kanaler tæller ikke særligt meget i sig selv for mig.

Jeg har fået at vide, at Denon 1713'eren ikke egner sig til gulvhøjtalere men kun til kompakt-højtalere. Kan I bekræfte det, og er det samme så også gældende for 827'eren?

Jeg siger mange tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af begynder-receiver
  • #1   13. mar 2013 Tror at det vil være en stor fordel at skrive hvilke højtalere der bruges eller skal bruges smiley

• #3   13. mar 2013 André må vi hører din begrundelse hvorfor du mener det?

• Martin P
    Martin P Tilmeldt: