{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.934 visninger | Oprettet:

Duni
Duni
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Hvilken forstærker til bose?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Jeg står og vil ud og have en anden forstærker til mine Bose Acoustimass højtalere - da det standart center jeg har ikke er optimal da jeg både har apple tv, PS3 og Zaptor boks fra stofa.

jeg har fundet to som jeg synes er ligger i en fornuftig pris , men da jeg ikke har den store viden om det, kunne det være dejligt og få lidt input om hvad jeg skal vælge.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/RXV473BL/yamaha-5-1-receiver-rx-v473-sort

og

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX527K/pioneer-5-1-surround-receiver-vsx-527-k

Andre bud er selvfølgelig os velkommen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forstærker til bose??
  • #1   3. jan 2013 til bose acoustimass der kan du bare vælge den som har de funktioner du ønsker, for den lyd som kommer ud af de system er langt fra hvad der kaldes korrekt.

sorry for svaret men det er hvad jeg kan give dig. så køb bare den forstærker der nu kan klare de ønsker du har, men gør lige noget LIDT fornuftigt, find da en brugt

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#2   3. jan 2013 Har bare slet ingen forstand på hvad jeg sku vælge af brugt i den pris klasse, der er jo et hav tilsalg. og kigget på dba men det er en ren jungel..

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#3   3. jan 2013 Jeg har lige købt det for ikke så længe siden, men jeg købte det mest fordi højtaleren var små da jeg ikke har plads til gulvhøjtalere, men jeg er da villig til at kig på et andet sæt og gerne brugt da jeg ikke lige står med 20-30 k til noget nyt.
    Så hvis du kan finde nogen sæt ville jeg da blive meget glad ? smiley

• #4   3. jan 2013 hvem siger det behøver at være så dyrt

men at du allerede NU vil udskifte noget af det, understreger bare min holdning til bose

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#5   3. jan 2013 grundet til jeg ikke gider have den bose reciever er at den ikke har de tilslutnings muligheder som jeg har brug for,og det har sådan set hele tiden været meningen jeg bare ville købe en anden forstærker, men det har så vist sig at den bose subwoofer ikke kan tilsluttes en anden forstærker fordi det er sådan et mærkeligt kabel med "pinde" i stikket , så lige pt bruger jeg min gamle audi pro sub og min gamle Yahama forstærker, sammen med de 5 bose højtalere. og det er godt nok bare en dårlig løsning..

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#6   3. jan 2013 Det behøver heller ikk være dyrt, vil bare gerne have noget der kan bruges til film og musik - og da jeg ikke har den store forstand på det ville det da være dejligt med lidt hjælp smiley

• #7   3. jan 2013 hvad så med bare at skifte de bose højttalere ud i stedet, focal laver et fedt surroundsæt der er ret pænt også, og fylder ikke alverden, se efter focal dome

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#8   3. jan 2013 har jeg os haft kig på tidligere, men må jo spare lidt op for har ikke kunne finde det brugt nogen steder smiley

• Duni
    Duni Tilmeldt:
    nov 2012

#9   8. jan 2013 Jeg valgte og sælge mit Bose system, og da fruen hjemme overhovedet ikke ville have gulvhøjtalere , gik jeg i oprør og smuttede i Tape Connection og Hifi klubben med en kammerat og fik lyttet på lidt forskelligt , og da vi begge slet ikke var i tvivl om hvad der lød bedst af dem vi havde hørt blev det til et par Dali Zensor 7 ..
    om jeg havde en tilfreds kæreste da jeg kom hjem kan jeg ikke just prale af..

Kommentér på:
Hvilken forstærker til bose??

Annonce