{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Hvilken forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej

Har overtaget nogle højttaler fra min svoger men måtte desværre ikke få hans forstærker med så er på udkig efter en, ved ikke rigitgt noget om forstærker/højttaler vil bare gerne have det spiller godt.

Følgende højttaler:

2 stk. Dali Blue 6006 (Front)
1 stk. Dali Blue C1000 (center)
2 stk. Dali Blue R1000 (bag)

Nogle siger man skal koble en NAD forstærker på det skulle være en god en.

Har ikke lyst til at ofre alt for mange penge på en forstærker evt. noget brugt?
Hvad skal man anskaffe sig for at få en god lyd uden at skulle indstiller for meget selv?

På Forhånd Tak
/Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forstærker
  • #1   2. sep 2012 Evt en Harman kardon avr 230. ville jeg mene godt kunne klare opgaven smiley

  • Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   2. sep 2012 den forstærker som jeg har til salg har spillet på samme setup af højtaler, og det spillede rigtig godt.

    Skriv til mig hvis det har interresse

    mvh

    STefan


  • #3   2. sep 2012 En Technics sa-da8 eller 10 ville osse være udmærket. Men de er så kun klare 5.1 lyd alm dolby digital og dts og de er ikke med hdmi stik da de efterhånden har 10 år på bagen. De skal sættes til dvd med optisk digital eller phono kabler.
    Havde selv en sa-da8 og den spillede ganske godt og højt med de højtalere jeg havde dertil.


  • #4   3. sep 2012 Jeg så at Elgiganten har en Pioneer i avisen i denne uge til 999.- er det noget der hver at samle på?

Kommentér på:
Hvilken forstærker

Annonce