{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Dolby Atmos soundbar gennem Windows 10 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg er nu blevet så frustreret over at prøve at få min Dolby atmos kompitable soundbar til at levere den lyd der er lovet med produktet. Har haft det MEGET længe og har aldrig fået dolby Atmos lyd ud af den, har endelig i dag nok fundet frem til hvorfor, jeg har ikke de understøttede HDMI kabler der skal til for at få soundbaren til at kunne køre Dolby Atmos.

Jeg har højst sandsynligt nok HDMI 2.0 kabler der går fra min stationære pc ind i soundbaren og så igen samme type kabel fre soundbaren op i mit tv's Hdmi 2 port, den er sat i nr. 2 port fordi den hedder Hdmi(eARC) og har kunne finde frem til den nok burde have den funktion for at kunne levere den lyd. Har så i dag fundet ud af jeg skal bruge hdmi 2.1 kabler for at få leveret Dolby Atmos lyd og det nok er derfor min PC ikke vil registrere den.

Til sidst kommer mit spørgsmål, skal det både være kablet fra min PC til soundbaren og så fra soundbaren til tv'et der skal være 2.1 eller er det nok at købe 1 kabel fra soundbaren til tv'et for at få Dolby Atmos til at spille? Kablet fra min PC til soundbaren er nemlig 10 meter og et Hdmi 2.1 kabel på 10 meter koster fandme små 1000kr online... Det er ret så dyrt for et Hdmi kabel.

På forhånd tusind tak til alle der kan hjælpe mig med det her, fordi det har kostet mig meget frustration igennem mange perioder at få den soundbar til at virke efter hensigten med købet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dolby Atmos soundbar gennem Windows 10
Kommentér på:
Dolby Atmos soundbar gennem Windows 10

Annonce