{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.172 visninger | Oprettet:

Hjælp til ny forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg er som sagt på udkig efter noget ny og har dem her i øje
Pioneer VSX-LX55
Pioneer VSX-2021
Yamaha RX-A1010
DENON AVR-3312
Marantz SR6006

hvad syndes i og eller er der andre jeg skal se efter ??

På forhånd tak for hjælpen

Brian I


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ny forstærker
  • #1   10. feb 2012 Denon og Pioneer vil jeg fortrække.
    Pioneer har jeg dog hørt noget om strømsvigt. men det passer ikke.
    Denon kan du jo altid tage ud og høre i hifiklubben.
    -De andre har jeg ikke så meget kendskab til.
    ~Jeppe N


  • #2   11. feb 2012 VSX-LX55 er totalt spild af penge. Den er ikke andet end en VSX-2021 med lidt en anden front, samt at der følger en trådløs lan adapter med til den, som også kan købes til VSX-2021 for under en plov.

    Der er en VSX-2021 til 5299.- her:
    http://www.av-connection.dk/?PGr=4995&ML=1814

    Der får du rigtig meget for pengene. Men har du 7000.- ville jeg nok nærmere hoppe på den Denon 3312, den smider altså lige 25 watt mere pr. kanal, og 15 watt mere end Yamaha'en.

    Marantzen ville jeg kun overveje hvis du har nogle meget letdrevne højttalere, da den er den svageste af dem alle..


  • #3   11. feb 2012 Kan du leve med Onkyo's design tror jeg faktisk den tæver dem alle sammen:

    (link fjernet)


  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 2 Svar: 1
    #4   4. okt 2012 Jeg har en Yamaha A1010 og er rigtig godt tilfreds med den. Betjeningen føles som rigtig god kvalitet. On-screen menuen er dog lidt gammeldags og kunne godt være bedere. Men ellers er den god smiley Den APP som kan downloades kunne da også være lidt bedere men tror det er en smags sag. Tag ud i butikkerne og føl dig frem smiley

  • #5   9. okt 2012 Vil lige tilføje at hvis du køber Pioneer og den går i stykker for du røv dårlig service. Min kom tilbage med ridset volume knap og hakke i fronten. Volume knap for jeg muligvis erstattet. Går den ikke i stykker har du til gengæld et godt produkt!

Kommentér på:
Hjælp til ny forstærker

Annonce