{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

MK sound :D - er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

nu det længe siden jeg har været odenlig aktiv på hifigalleri. og har fået nyt anlæg siden sidst. men kan ikke rigtig finde nogle som har noget magen ved.. opretter det i aften når ungernes legetøj ikke ligger og flyder over det hele smiley

sættet består af 2 model K7 front højtalere
2 K5 baghøjtalere og en SB8 sub woofer og en K5 til center det er virkelig heavy sattelitter og har en pioneer vsx-819h surround reciever til og trække i skidtet smiley

billede af k7
(link fjernet)

billede af k5
(link fjernet)

billede af sub

http://mkloudspeakers.com/media/SB8.jpg denne model bare nyere hvor der også er ballancerede stik bag i

nogen som også har MK sound ? undrede mig lidt over jeg ikke rigtig kunne finde nogen som havde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MK sound :D - er jeg den eneste?
  • #1   15. jan 2012 Arr vi er nu to mere her inde som har et produkt fra m&k. Jeg har selv en miller & kresiel mc 350 sub og min kammerat Jonas som også er inde, han 2 stk. Af samme sub som MIG. Vi har ikke fuldt m&k system men lidt skal da også have lov:-)

• #2   15. jan 2012 Haha ja det var der. Men som Lars siger, største delen sf brugerne har dali, cv, b&w, eller noget billigere.

• #3   15. jan 2012 Men min kammerat Jonas, han setup kan du se finde at finde ham på min venner liste hvis du vil se det:-)

• #4   15. jan 2012 Sorry skrev forkert vores subwoofer hedder m&k mx 350. Min er en version 2 og mener også at min kammerat Jonas, at hans også er det.

• #5   15. jan 2012 Det ved jeg ikke. Men jeg at mange selvskaber bruger M&K i deres, det bruges vist rigtigt meget i USA og har hørt at det meste af den nye dr by skulle have M&K. Fordi det r så neutral og klar lydbilledet

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 169
    #6   15. jan 2012 Miller & Kreisel startede som amerikansk firma for 35 - 40 år siden. I dag er firmaet dansk ejet, og alt bliver udviklet og styret direkte fra Danmark under navnet MK-sound.

MK-sound leverer lydsystemer til mange af de førende studier i verden, deriblandt DOLBY, DTS og SONY, og film som Lord of the Rings, Star Wars 1-2-3 og Pearl Harbor er produceret og mixet via MK højtalersystemer.

Har selv overvejet MKs 150 system flere gange, men det virker bare for stor til min bio.

• #7   15. jan 2012 Jeg ville også gerne have 150 system med 2 subwoofer jeg har en gang hørt systemet med en 7.2 opsætning og hold da op hvor lød det bare fedt, jeg var helt solgt men det er også mange penge

• #8   15. jan 2012 jeg har ikke så gode kabler og andre ting halter nok også bagefter
    men jeg har komplet MK dog , jeg er meget imponeret over det krystal klare lydbillede K7´erne med 2 mellemtone/bass i , de kan følge med meget højt op, og stadig levere en lækker lækker lyd

• #9   15. jan 2012 men jeg er faktisk i tvivl om hvilken serie mit er? det ligner 750 dog har jeg andre baghøjtalere, der ikke discant i siderne af mine baghøjtalere, og min center er en k5´er

• #10   15. jan 2012 nej det har du helt ret i . det er godt nok lækkerier

Kommentér på:
MK sound :D - er jeg den eneste?

Annonce