{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.127 visninger | Oprettet:

Lasse S
Lasse S
Tilmeldt:
2. mar 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Scandyna hjemmebiograf. {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Var inden jul ude og invistere i 2 minipod højtalere og en denon avr-1912 reciver.

Men synes at højtalerne mangler lidt bund, det vidste jeg også inden køb, men nu skal jeg altså have købt en sub.
Er deres Minibass pengene værd? (5000 kr)

Det kunne jo være rart og købe den da den ligesom passer ind i stilen men hvis i har erfaringer med at den ikk er i orden vil jeg self ikk ud og købe.

Men kom med dine erfaringer omkring denne sub.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scandyna hjemmebiograf.
  • Lasse S
    Lasse S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #1   10. jan 2012 OKay smiley synes så the ball er grim, men sådan er vi jo så forskellige.
    Bulder bas? mener du den har en voldsom bas?


  • #2   10. jan 2012 Der er slet ingen bas! Ihvertfald hvad jeg oplever... er svært skuffet over den, for den kan slet ikke mærkes.

    Jeg har istedet en Dali 12" bas fra mit gamle anlæg til og stå - fungerer meget bedre. Syntes virkelig Scandyna har gjort det dårligt der, må jeg nok indrømme. Men deres højjttalere er jeg svært glade for smiley


  • Djens
    Djens Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #3   30. jan 2012 Ville helt klart vælge hifi-klubbens DALI FAZON. Den har jeg haft. Har faktisk lige solgt den. Synes den spiller rigtig godt. Og passer i designet med højglans sort eller hvid

  • #4   30. jan 2012 Hviss du kunne overveje brugt, er der en herinde der har en B&W ASW1000 til salg.

    Så kommer du ihvertfald aldrig til at mangle bas. Men du skal selvfølgelig have pladsen til den.


Kommentér på:
Scandyna hjemmebiograf.

Annonce