{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Sony Er det en god fortrækker {{forumTopicSubject}}

7.2-kanals AV-receiver til hjemmebiograf | sony STR-DN1080

Ville bare høre jeres mening og den her og hvad i måske har oplevet eller hørt om den ??

Kan menig få den til 3000 kr fra ny så synes det var billigt når den står til næste det dobbelte nogel steder

Men er den pengene værd og hvad med højtalere hvad bør jeg gå efter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Er det en god fortrækker
  • #1   18. jul 2020 Hej
    De nyere Sony er ikke så gode som de gamle. Efter min mening.
    Jeg har næsten lige solgt, den du overveje at købe. Den har mange fede features og efter lidt arbejde bliver lyden ok. Efter min mening og til mit musikforbrug spiller den simpelthen ikke højt nok. Og den har ikke pre-out, så du kan koble flere forstærkere på.
    Det kommer også an på hvilke højtalere du vil koble på.
    Og igen hvis ikke du vil spille rigtig højt, er det en ok forstærker.
    Det er bare min beskedne mening smiley


  • #2   18. jul 2020 Hvad for en forstærker ville du forslå ??

  • #3   18. jul 2020 https://www.hifiklubben.dk/denon-avr-x1600h-hjemmebio-receiver/denavrx1600hbk/
    Hej de vil jeg se på og høre den er en fedt receiver
    ps højtalere vil jeg kigge på https://www.hifiklubben.dk/hojtalere/gulvhojtaler/


  • #4   18. jul 2020 Per F kan du forklare hvorfor du synes præcis den forstærker er god

  • #5   18. jul 2020 Næ det kan jeg ikke , Jeg synes bare at de er fedt og har haft nogle i mange år og var altid meget tilfreds med dem

  • #6   18. jul 2020 Ja okay helt iorden ??

  • #7   18. jul 2020 Lige pt har jeg en Marantz SR5003. Den synes jeg er bedre end Sony. Den har pre-out, så jeg kører bi-amp på mine gamle Jamo Concert VII.
    Det synes jeg spiller rigtig godt smiley
    Men Denon og NAD er bestemt også gode bud smiley


  • badmann666
    badmann666 Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 2 Svar: 3
    #8   27. jul 2020 Sæt nogle klipsch på så har du power er meget tilfreds med min

  • #9   27. jul 2020 Bruger selv forstærkeren og syntes egentligt den klare det ok til prisen, havde en dn-1000 før og syntes faktisk den var lidt en opgradering.
    Jeg har et sæt System Audio 2050, en system audio sa510av, et sæt gale 3060b og gale 3010s som atmos højtalere og en system audio se175.
    Det eneste jeg savner er en anelse højere lydstyrke ved musik med mit nuværende setup, men nu er det heller ikke de mindste højtalere.
    Den spillede rimelig højt, da jeg havde blueroom Minipod på den, sammen med en b&w center, og min se175.
    Men alt i alt er jeg godt tilfreds med den.


  • #10   27. jul 2020 Jeg har i mange år kørt med en Sony STR-DE485E ja det er en gammel sag og den kunne uden problemer trække mine Cerwin Vega jeg havde den gang...

    Den har tjent mig godt i ca 18 år, og spiller stadig helt fint... Dog er tiden løbet fra den da den ikke har hdmi udgange så den er pakket væk...


  • Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   27. jul 2020 hej
    jeg vil sige til prisen er den meget svær at slå, læs selv diverse test rundt omkring på nettet, der vinder den over de fleste i samme prislag, og hvis man er heldig at finde den til 3000 kr så går man ikke helt galt i byen. Har selv denne model og har været fuldt ud tilfreds med den, men forvent ikke high end lyd ud af den, så skal man ofre en del flere. penge. angående højttaler til den vil det nok være meget individuelt hvad man er til, den er ok dynamisk og har fin effekt til det meste, har selv dali opticon surround og lyngdorf fronter koblet på den. jeg købte den lidt som en midlertidig forstærker, men det er kun få gange jeg savner mere ud af den, mest i stereo lytning. så hvis du vægter det meget højt så køb en dyrere model.


  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Svar: 4
    #12   28. jul 2020 Jeg gik fra en Nad T757 til en Sony str-dn1080. Det har jeg ikke fortrudt. Sony’en trækker mine B&W 683 lidt bedre. Sony’en er lidt mere klang-neutral end Nad’en.

    Alt i alt en god forstærker i god kvalitet. Det der kan trække lidt ned er det begrænsede antal tilslutnings muligheder sammenlignet med dyrere forstærkere.


Kommentér på:
Sony Er det en god fortrækker

Annonce