{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste tv til 5000-5500kr - anbefaling ?
  • #1   4. nov 2011 Der er nogle muligheder i den prisklasse, men ikke nogen skærme som efter egen vurdering er til og råbe hurra for.

    1. LED skærme ligger væsentligt højere i pris i de tommer
    2.Plasmaskærme i den prisklase er ofte noget skrammel, det er billigt, men det er skærmens kvalitet tilsvarende også.

    Hvis jeg var dig, så ville jeg hellere lige spare sammen en måned eller 2 mere, og så se om du kan finde evt en panasonic GT20 eller GT30 hvis du vil ligge lidt mere.

    LED skærme i den størrelse med "ordentligt" indhold samt en billedforbedringsprocessor som er fornuftig ligger i 10.000+.

    men et forslag i din fortrukne prisklasse kunne være dette:
    http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0600040980


  • #2   4. nov 2011 http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p50c3e-6872p.html

    Bedre blir det ikke i det prisleje. Eneste den ikke har er Full HD


  • #3   4. nov 2011 Med med så meget andet i de prisklasser, som du fortrækker så er der noget der skal gå'es på kompromis med. I det her tilfælde er det bl.a. at skærmen ikke er full HD, hvilket kunne være rart hvis du fremadrettet vil erhverve en ps3 eller BD afspiller.

    Det andet er selvfølgelig at billedgengivelsen ikke er lige så skarp/farverne er svagere end på GT serien. Men GT serien er også af typen Neoplasma, så der er lidt flere farver og gøre med.


  • #4   4. nov 2011 Kan se mit og Allan A's link er til det samme produkt smiley

  • #5   4. nov 2011 Jojo men den får han heller ikke til den pris.



  • #6   4. nov 2011 Absolut nej, det er en dyrere skærm.

    Konstaterede bare at vi begge var enige om det produkt han kunne købe smiley


  • #7   4. nov 2011 Hæhæ ja han får ikke bedre skærm til den pris

  • #8   4. nov 2011 Enig. Hellere vente lidt, og få en i en lidt bedre klasse

  • #9   4. nov 2011 Elgiganten har et Samsung PS51D455xxE altså 51" Plasma til 3999,- fra på mandag... Ved ikke om den er noget værd? Normal pris 6799,-

    Ellers har de et Samsung UE46D5005XXE Altså 46" led til 4999,-

    Kender dog ikke skærmene..


  • #10   4. nov 2011 PS51D455 har samme opløsning som Panasonic'en vi linker til... Men samsung'en er til og med kun 50hz, ved der står 100hz, men det målt på det parameter som hedder Clear Motion Rate, som sagt på kort betyder at Hz ikke lige er det antal de skriver længere, da de måler på flere parametre nu.


    UE46D5005 har dog full HD, men det er det samme ved den hvad angår hz, som med PS51D455 skærmen.

    Så rent hardwaremissægt er det bedre og tage Panasonic, da du får mere for pengene i den. (selvom den kun er HD ready)


  • #11   4. nov 2011 Jeg havde osse valgt Panasonic´en frem for de samsung modeller. Samsung især de billige skærme brillere med meget kunstige farver og en utrolig boostet kontrast hvilket i mine øjne er grimt. Ved dog ikke om det gør sig gældende for deres plasmamodeller.

    Enten havde jeg valgt den Panasonic jeg linkede til eller smidt lidt ekstra skillinger og købt en af de 2 Panasonic som Dennis nævner.


  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 61
    #12   5. nov 2011 Jeg har også lige erhveret mig en Panasonic Plasma G30 42" her i tirsdags, og kan kun sige, at jeg er mere end tilfreds!!!

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #13   6. nov 2011 Hej,

    takker for svarene so far.......

    Hvorfor ikke vælge en mindre skærm ? Fordi vi allerede har en Samsung LE40M8.

    Hvorfor lede i det prisleje ? Fordi man ofte ser mange tilbud til de priser og jeg må gå ud fra at de faktisk sælges så helt ringe er de ikke.

    Ja der findes mange gode skærme i 50" men jeg er ikke i en position til at kunne hænge 15-20k op på væggen....og interessen kan ikke retfærdiggøre det.

    F.eks. kunne dette være et bud: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=649053#extra

    Men med antallet af hjemmeboende og ungdomsværelser her på siden.....så ville det da overraske mig hvis der ikke var mange som havde skærme i det prisleje.......så I er velkommen til at komme på banen


  • #14   6. nov 2011 Den LG skærm er slet ikke på niveau med dem fra Panasonic.

    Gå efter en Panasonic G30 eller den jeg linkede til.


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #15   6. nov 2011 Hvilket niveau henvises der til ?

    Har du testet begge ?

    Et G30 i 50" ligger langt over krav nr 1


  • #16   6. nov 2011 Ja jeg har set dem begge i funktion og LG stinker

Kommentér på:
Bedste tv til 5000-5500kr - anbefaling ?

Annonce