{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

center+sub. og ny forstærker. {{forumTopicSubject}}

dav.
til min konfi vil jeg opgradere mit anlæg lidt. vil beholde min fronter. men vil gerne have en sub, center og en ny forstærker. har selv kigget lidt på dette.
En sub http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-e150p-e-695p.html
en seriøs forstæker/receiver http://www.cinemagic.dk/shop/yamaha-rx-v467-titan-6317p.html
en center højatlere http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-es-25-4368p.html

har fået at vide jeg skal holde det i jbl da mine fronter er det så vil dette være bedre end det ander jeg har forslået?

mvh magnus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  center+sub. og ny forstærker.
  • #1   25. okt 2011 Dine fronter er desværre ikke nogen specielt god JBL, så jeg ville starte med at udskifte dem til en bedre modelserie.

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #2   25. okt 2011 Nu virker trådstarter jo til at være tilfreds med sine fronter, syntes også de kan være fine nok, alt behøver jo ikke at være high end eller koste en formue før man er tilfreds.

    Den jbl center og sub du nævner lyder langt bedre end de ser ud til og hvad prisen indikere, efter min mening.


  • #3   25. okt 2011 hvad med forstærkeren ?? den jeg har lige u er noget lort men til en start er den jo fin nok;)

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #4   25. okt 2011 Du vil få mere for dine penge ved at købe brugt, bare en et år gammel receiver kan man være heldig at erhverve sig for det halve af nyprisen. Men du kan sagtens finde en god receiver til 2500 fra ny.

  • #5   25. okt 2011 grunden til det ikke skal være brugt er at det skal på min konfi ønskeliste smiley
    men vis man skal ud og spendere 2-3k på en mindst 3.1 forstærker hvad skal man så kigge efter?


  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #6   25. okt 2011 Onkyo tx-nr 600 serie nyeste hedder 609, har de sidste par år været den de andre skulle slå i den billige ende, den koster dog ca. 3300 kr. pt, men prisen kan hurtigt gå under 3 kilo. Ellers er den HK du linker til sikkert fin.

  • #7   26. okt 2011 Enig i at du får mest for dine penge med en brugt forstærker.

    Jeg personligt foretrækker dog at opgradere fronthøjttalere først til en bedre model, hvis det var mig. Bare et godt råd.

    Havde dog ikke valgt Yamaha, synes godt de kan være lidt skinger i lyden. Især i dine nuværende fronter.


  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #8   26. okt 2011 Så ikke lige det var en Yamaha du linkede til, det er heller ikke lige mig, mest fordi jeg ikke bryder mig om deres menu og opsætning, lyden kan jeg ikke udtale mig om.

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #9   27. okt 2011 Elmutanten har Onkyo tx-nr 509 til 1999 næste uge. Lillebror til den nævnte 609, tror ikke du finder noget bedre til under 2 kilo.

  • #10   27. okt 2011 øøh,
    elmututanten er det elgiganten?


  • #11   27. okt 2011 Jeps, det er dens kælenavn.

  • #12   27. okt 2011 okay? vidste jeg så ikke men ok smiley

  • #13   27. okt 2011 Hæhæ.

    Du kunne jo osse ønske dig penge og så selv købe en brugt.


Kommentér på:
center+sub. og ny forstærker.

Annonce